printlogo


آیت الله یزدی:
دشمن امروز نسبت به ناتوانی خود در براندازی انقلاب اسلامی اذعان دارد
کد خبر: 2194
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه متأسفانه افرادی که در دل این نظام پرورش‌یافته بودند بیشترین صدمات و خسارت‌ها را در سال 88 به انقلاب اسلامی وارد کردند، گفت: دشمن امروز نسبت به ناتوانی خود در براندازی انقلاب اسلامی اذعان دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در دیدار با اعضای جنبش مردمی پاسداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت ها و پیشرفت های انقلاب، اظهار داشت: اگر چشم تاریخ منصفانه به دستاوردهای انقلاب باز باشد خواهد دید که در این چهل سال چه اندازه پیشرفت و موفقیت نصیب کشور شده است.
وی ادامه داد: توطئه ها و دشمنی هایی که علیه انقلاب در این سال ها صورت گرفته است اگر بر سر هر نظام یا رژیم دیگری پیاده می شد قطعا از هم می پاشید اما این لطف و نگاه خداوند متعال است که انقلاب هر سال قدرتمندتر شده است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه قبل از انقلاب بیشتر پزشکان ما از کشور های دیگر بودند، گفت: امروز به لطف انقلاب سخت ترین جراحی ها و بیماری های توسط جراحان و پزشکان داخلی انجام میگیرداین مسئله بسیار مهم است.
دشمن امروز به موفقیت و پیشرفت‌های پزشکی ایران اذعان دارد
وی عنوان داشت: دشمن امروز به موفقیت و پیشرفت‌های پزشکی ایران اذعان دارد چرا که پیچیده ترین جراحی های قبل از انقلاب امروز ابتدایی ترین مسائل در کشور تبدیل شده است.
آیت الله یزدی با اشاره به برخی پیشرفت های بعد از انقلاب، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب جمعیت ایران کمتر از 40 میلیون بود اما امروز جمعیت کشور به بالای 80 میلیون نفر افزایش پیداکرده است، تعداد شهرهای کشور نیز نسبت سال‌های قبل از انقلاب به‌شدت افزایش پیداکرده است
وی ابراز داشت: در مسئله دفاعی و نظامی ایران دستاوردهای قابل‌توجهی به دست آورده است و همچنین قدرت موشکی، دریایی و ناوشکن‌های ساخت داخل از جلوه‌های مهم انقلاب اسلامی می باشد.
دشمن امروز نسبت به ناتوانی خود در براندازی انقلاب اسلامی اذعان دارد
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: دشمن امروز نسبت به ناتوانی خود در براندازی انقلاب اسلامی اذعان دارد و اعتراف می‌کند که قدرت و توانایی لازم برای زمین‌گیر کردن نظام را ندارد،
انقلاب در فتنه88 بیشترین صدمات را از خودی ها گرفت  
وی با اشاره به حوادث تلخ سال 88 عنوان کرد: متأسفانه افرادی که در دل این نظام پرورش‌یافته بودند بیشترین صدمات و خسارت‌ها را در سال 88 به انقلاب اسلامی وارد کردند، نظام اسلامی بیشترین ترحم و مهربانی را نسبت به عناصر فتنه 88 انجام داده است، اگر پرونده‌های این دو فرد به جریان بیفتد سنگین‌ترین احکام ممکن برای آن‌ها صادر می‌شود.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2194