printlogo


مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر قم تمدید شد
کد خبر: 22716
دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از دریافت ۵۰ اثر خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم نیز تا پایان دی ماه تمدید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،محمد حسین رضایی از تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: به علت محدودیت‌های کرونایی در آذر ماه، تاکنون امکان برگزاری کارگاه‌های جانبی جشنواره مقدور نبوده که امیدواریم بتوانیم با کاهش میزان مبتلایان به کرونا و بازگشت شرایط عادی، کارگاه‌های جانبی جشنواره را برگزار کنیم.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم افزود: کارگاه‌های «طنز نویسی»، «کاریکاتور»، «تیتر نویسی»، «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» و «فرهنگ شهروندی» از جمله این کارگاه‌ها هستند.

وی به بیان محورهای اصلی این جشنواره پرداخت و ادامه داد: «اقتصاد مقاومتی و جهش تولید»، «تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «روایت ایثار، جهاد شهدا و رزمندگان استان قم»، «بحران کرونا و عقلانیت دینی» و «آسیب‌های اجتماعی و تجربه‌های موفق مقابله با آن» موضوعات بخش اصلی جشنواره هستند.

رضایی با اشاره به اینکه «هویت شهری» و «اخلاق شهروندی» دو محور موضوعی بخش ویژه جشنواره هستند که آثار مرتبط با آن فقط در قالب گزارش مکتوب پذیرش می‌شوند، گفت: این جشنواره در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس خبری، گزارش تصویری، گزارش ویدئویی و عکس نوشت و کاریکاتور برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر شرکت کننده می‌تواند در دو قالب اثر از قالب‌های بخش‌های اصلی شرکت کرده و در هر یک از آنها نیز شرکت کنندگان حداکثر مجاز به ارسال تعداد ۳ اثر هستند. علاوه بر آن ارسال سه اثر به بخش ویژه نیز امکان‌پذیر است، افزود: آثار ارسالی می‌بایست از دی‌ماه ۱۳۹۸ تا پایان دی‌ماه ۱۳۹۹ تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشرشده باشد.

رضایی افزود: اهالی محترم رسانه استان قم می‌توانند آثار خود را در محورهای اعلامی از طریق شماره ۰۹۳۳۳۴۴۷۹۵۲ و ارتباط با آن در پیام رسان‌های ایتا، سروش و واتس اپ ارسال کنند.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/22716