printlogo


در پی گستاخی و ساده‌لوحی‌های اخیر اعلام شد؛
تجدید بیعت حوزه‌های علمیه با امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی
کد خبر: 22785
حوزه‌های علمیه پیمان خود را با رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی تجدید و از برخی ساده لوحی‌ها و گستاخی‌های دشمن پسند اخیر اعلام برائت و حرمت‌شکنان بی‌انصاف را به بازگشت به دامن انقلاب و مردم و ارزش‌های اخلاقی و توبه در پیشگاه خداوند متعال فرا می‌خواند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه طی بیانیه‌ای نسبت به برخی ساده‌لوحی‌ها و گستاخی‌ها نسبت به مقام معظم ولایت ابراز انزجار و بیعت مجدد حوزویان با امام خامنه‌ای را اعلام کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حوزه‌های علمیه بر سر عهد و پیمان خود با اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام و مردم شریف استوار ایستاده‌اند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید و راه پرافتخار انقلاب اسلامی را خواهند پیمود.
رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی مدظله‌العالی پرچم برافراشته اسلام و انقلاب اسلامی‌اند که به فضل الهی در کوران حوادث، بحران‌ها و فتنه‌ها امت اسلامی و ملت بیدار ایران و نظام اسلامی را هدایت کرده‌اند و این راهبری و هدایتگری دستاوردهای بزرگی را برای ایران و انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است.
اقتدار نظام اسلامی و استقلال و عزت و سرافرازی میهن اسلامی و درخشش گفتمان مقاومت در منطقه و جهان و درهم شکستن تروریسم منطقه‌ای و بین‌المللی و پیشرفت‌های علمی و دیگر شاخص‌های رشد و تعالی کشور و شکل‌گیری محور مقاومت نمادهایی از تدابیر و هدایت‌های معظم له و ایثار و فداکاری و تاب آوری ملت بزرگ ایران است.
گستاخی در برابر این نماد دین و ملت و نادیده انگاری این پارسایی و هدایت از هیچکس پذیرفته نیست و به قاطعانه‌ترین شکل محکوم و مطرود است و از نگاه ملت بیدار ایران و امت اسلام و حوزه‌های علمیه، دفاع از کیان امامت امت و ولایت فقیه وظیفه همگانی و شرط موفقیت‌های بیشتر است.
آنچه بر زشتی این‌گونه هتاکی‌ها می‌افزاید درآمیختن این تهمت‌های ناروا با دفاع از مجرمان و تهدید کنندگان امنیت ملی و فتنه انگیزان و وابستگان به سازمان‌های جاسوسی بیگانگان و جفا درحق ملت بزرگ ایران است.
 حوزه علمیه قم و دیگر حوزه‌های علمیه و طلاب و استادان حوزه‌های علمیه و همه حوزویان و روحانیت و نهادهای حوزوی و علمی پیمان خود را با رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی و بزرگان دین تجدید و از برخی ساده لوحی‌ها و گستاخی‌های دشمن پسند اخیر اعلام برائت و حرمت‌شکنان بی‌انصاف را به بازگشت به دامن انقلاب و مردم و ارزش‌های اخلاقی و توبه در پیشگاه خداوند متعال فرا می‌خوانند و مسوؤلان محترم را به پیروی از رهبری معظم و اهتمام به انجام وظایف خود و اوامر رهبری و گره گشایی از کار مردم شریف و پیگیری مسائل سفارش می‌کنند.

علی رضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/22785