printlogo


رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان قم خبر داد:
اختصاص 3 میلیارد ریال بن برای نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم
کد خبر: 2328
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان قم آر اختصاص 3 میلیارد ریال بن برای نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم خبر داد.
حمید خرمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، بابیان این‌که حمایت از ناشران یکی از اصلی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی است، اظهار داشت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 110 ناشر در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: مبلغ 3 میلیارد ریال بن خرید برای نمایشگاه اختصاص پیداکرده است که انتظار می‌رود مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار بگیرد.
خرمی از تعامل با سایر نهادها و سازمان‌ها خبر داد و بیان داشت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم نیز در این نمایشگاه حضور دارد و غرفه‌های مختلفی را در زمینه‌های علمی و سرگرمی برپا خواهد کرد.
وی ادامه داد: تخفیفی که ناشران امسال عرضه خواهند کرد بین 30 الی 50 درصد است که در نوع خود قابل‌توجه است.
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان بابیان این‌که محل نمایشگاه تالار مرکزی شهر خواهد بود، ابراز داشت: مدت‌زمان نمایشگاه 8 روز است که از روز 21 دی‌ماه از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 15 الی 21 برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی نیز با پلیس راهور صورت گرفته که تا همکاری‌های لازم برای راحت بودن دسترسی مردم به نمایشگاه صورت بگیرد.
خرمی تأکید کرد: نشست‌های مختلفی نیز در زمینه‌های مختلف در محل برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد تا علاوه بر انتقال تجربیات و گسترش راه‌های پیشرفت در خصوص بهتر برگزاری شدن نمایشگاه‌ها کتاب نیز همفکری صورت بگیرد.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2328