printlogo


نماز جمعه قم بعد از 24 هفته وقفه برگزار می شود
کد خبر: 23482
مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم گفت: نماز جمعه قم بیست و ششم دی ماه قم پس از یک وقفه 24 هفته ای به امامت آیت الله سعیدی اقامه می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت الاسلام والمسلمین علی مهدی زاده در گفتگو با خبرنگاران از اقامه نماز جمعه قم توسط آیت الله سعیدی در مصلی قدس در جمعه بیست و ششم دی ماه خبر داد و اظهار کرد: در بیست و پنجمین هفته پس از توقف برگزاری آئین سیاسی عبادی نماز جمعه قم،با توجه به مساعد شدن وضعیت بهداشتی و کرونایی شهرکریمه اهل بیت(س) مصلی قدس قم شاهد حضور نمازگزاران جمعه خواهد بود.

مسؤول نهاد نماز جمعه قم تصریح کرد: تمام تدابیر بهداشتی شامل ضد عفونی محوطه داخلی و بیرونی مصلی، قبل از حضور مردم شریف قم و نشانه گذاری سجاده ها جهت حفظ فاصله نمازگزاران اندیشیده شده است.

مهدی زاده ضمن اشاره به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری که نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی ، نماد ذکر خدا و جنگ با دشمنان دانسته اند ،از نماز گزاران قم درخواست کرد تا پس از یک وقفه نسبتا طولانی در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

وی از مردم درخواست کرد همراه داشتن مهر، سجاده شخصی و ماسک را فراموش نکنند و در هنگام حضور در مصلی قدس، به نشانه گذاری ها برای حفظ فاصله بهداشتی توجه کنند.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23482