printlogo


در حاشیه سخنان اخیر سخنگوی ستاد ملی کرونا؛
قم هراسی؛ رهاورد اظهارات خلاف واقع سخنگوی ستاد ملی کرونا+ تصاویر
کد خبر: 23577
اظهارات خلاف واقع سخنگوی ستاد ملی کرونا نه‌تنها واقعیت ندارد بلکه رهاوردی نیز جز قم هراسی و مخدوش کردن چهره این شهر انقلابی ندارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و باتوجه‌به این‌که وضعیت قم در خصوص بیماری کرونا در وضعیت آبی قرار داشته، جمعه هفته گذشته بعد از مدت‌ها نمازجمعه در قم برگزار شد.آ
علاوه بر این بر اساس دستور صریح رئیس‌جمهور مبنی‌بر برپایی مراسم‌های عزاداری با رعایت اصول بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا بازهم این هیئت‌های عزاداری قم بودند که با تاسی از این دستور، تمام اصول بهداشتی و پیشگیری مدنظر مسئولان بهداشت را رعایت کرده و تصاویر عزاداری‌های دیروز خود گواه این مطلب است.


اما در این میان به نظر می‌آید قم هراسی و گره‌زدن کرونا به قم تمامی ندارد بعدازاین در ابتدای شیوع بیماری با این‌که پزشکان قمی سریعاً اقدام به تشخیص درست بیماری کردند اما برخی از مسئولان با بی‌اخلاقی قم را منشأ اولیه بیماری عنوان کردند.
در حالی این اتفاق رخ داد که قم هیچ مرز هوایی، زمینی و دریایی با کشورهای خارجی ندارد و گذشت زمان به‌خوبی این مهم را نشان داد.

این روزها نیز درحالی‌که وضعیت شهر قم آبی است و کمترین میزان بستری بیمار در کشور را دارد بازهم اظهارات مسئولان علیه قم بدون پایه و اساس بوده و جهت‌دار بودن این اظهارات را نشان می‌دهد.

در واقع اظهارات علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی که روز شنبه بیان داشته در نمازجمعه‌ای که برگزار کردند، هیچ پروتکل بهداشتی رعایت نشده" و "کسانی که با بی‌مبالاتی این برنامه‌ریزی‌ها را می‌کنند بدون تعارف مسئول مرگ مردم ما در پیک بعدی هستند و باید مجازات شوند. این ثواب کردن نیست اینها دارند آدم می‌کشند."برخلاف واقعیت‌های موجود است.
این اظهارات با واکنش مردم قم و همچنین مسئولان قم روبرو شده به‌طوری‌که احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر به این اظهارات واکنش نشان داد.


به‌هرحال انتظار می‌رود مسئولان در صحبت‌های خودشان حداقل رعایت انصاف و عدالت رو بکنند و این‌گونه بی‌محابا به یک شهر و شهروندانش توهین و اهانت نکنند.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23577