printlogo


نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کردند:
کار خیرین در چنین شرایطی جهاد است / قدردان زحمات خیرین سلامت هستیم
کد خبر: 24742
نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات خیرین استان تصریح کردند: کار خیرین در چنین شرایطی جهاد است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح بخش رادیوتراپی و آنکولوژی قم اظهار داشت: چند گروه هستند که پرونده آنان پس از مرگ بسته نمی شود تا زمانی که از نسل او فرزندی هست تا زمانی که این فرزند کار خیری کند همیشه سهمی وارد پرونده پدر و مادر می شود، سنت اگه سنت حسنه باشد حسنه وارد پرونده او می شود و دیگری اینکه کسی بنای خیری می گذارد.

وی ادامه داد: در شرایطی خاص دولت هستیم و مجموعه دولت نمی تواند به تنهایی از این هزینه ها برآید و خیرین محترم با اقدامات خود تلاش های گسترده ای را در خدمات رسانی به مردم انجام می دهند.

ذوالنور ابراز داشت: با رشدی که در زمینه صنعت الکترونیکی داریم و با نبوغ دانشمندان ایرانی، دانشمندان جوان ما توانسته اند در زمینه پزشکی هسته ای و فعالیت هایی که در کشور داریم گام های بسیار بزرگی بردارند.

قدردان زحمات خیرین سلامت هستیم


احمد امیرآبادی دیگر نماینده قم نیز در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: باید از خدمات صورت گرفته توسط خیرین که تلاش گسترده ای در حوزه سلامت انجام می دهند قدردانی کنیم که اقدامات آنها ارزشمند و اساسی است.

وی ادامه داد: کمک به بخش درمان قم امری اساسی و مهم است که امروز با مشارکت بخش خیرین شاهد آن هستیم و باید قدردانی کنیم.

امیرآبادی افزود: در ایام کرونا بسیاری از کادر بیمارستانی و بهداشتی زحمت کشیدند که به صورت شرکتی فعال هستند و فرصت مناسبی است که آنها تبدیل وضعیت شوند.

وی تصریح کرد: بیمارستان الزهرا(س) قم باید بازسازی شود که به این منظور 40 میلیارد بودجه در نظر گرفته ایم و از اول سال 1400 تخصیص داده می شود.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24742