printlogo


با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛
دعوت انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات
کد خبر: 25697
انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، متن این بیانیه بدین شرح است:
« باسمه تعالی »
محضر شریف حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

با احترام و آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون و تقدیر و تشکرّ از برنامه ها و اقدامات شایسته حضرتعالی در قوه قضائیه ، استحضار دارید که کشور عزیزمان در بُرهه حسّاسی از تاریخ خود قرار گرفته است و اجرای سند گام دوم انقلاب و تحقّق اهداف آن نیاز به اقدامی جهادی و انقلابی دارد تا از این پیچ حسّاس و سرنوشت ساز به سلامت عبور کند .
مشکلات فعلی کشور حاصل دو علّت اصلی است ؛ از یک طرف جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و هم پیمانان آن و از طرف دیگر سوء تدبیر و ضعف مدیریت که در بخش هایی از سیستم مدیریت اجرائی کشور وجود دارد .
انتخابات همواره نقش و تأثیر بسیار مهمّی در تعیین مدیران کشور و به دنبال آن ، اتخاذ سیاست‌ها و ریل گذاری برای گردش امور دارد و این ایّام مردم عزیزمان در آستانه یک آزمون بزرگ و سرنوشت ساز قرار گرفته اند که می‌باید با حضور حداکثری و انتخاب صحیح ، مدیریت قوّه مجریه را مشخّص و شرایط را برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی و زندگی شرافتمندانه خود مهیّا نمایند .
بدیهی است که همه نگران این انتخاب و نتایج آن باشند ، بویژه که تعدّد کاندیداهای مطرح شده ، این دغدغه را مضاعف ساخته است .
در نتیجه ، نکته کلیدی و مهم در این مسئله ، حضور کاندیدا و شخصیت واجد شرایط و امتحان پس‌داده‌ای است که بتواند استقبال عمومی و اجماع حداکثری را فراهم نموده و با یاری خداوند متعال ، دلها به سوی او معطوف و رأی غالب در سبد وی قرار گیرد .
بحمدلله حضرتعالی از جمله شخصیت ها و مدیران شناخته شده و امتحان پس داده در نظام هستید که هم مورد اعتماد مقام عظمای ولایت می باشید و هم به دلیل عملکرد مثبت‌تان مورد توجه مردم شریف و دلسوز انقلاب قرار گرفته اید و زمینه اجماع و وحدت نظر در مجموعه‌ها ، شخصیت ها و نیروهای ولائی و دوستدار انقلاب نسبت به جنابعالی وجود دارد .
هرچند دغدغه مدیریت قوه قضائیه نیز از اهمیت خاص برخوردار است و در مدّت حضور حضرتعالی شاهد تغییر و تحوّلات بزرگ در آن بوده ایم ، ولی همانگونه که رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) فرمودند : « همه مراکز مدیریتی کشور تقریباً در اختیار رئیس جمهور است و سایر مدیریت ها در قبال مدیریت های قوه مجریه یک چیزی بیش از صفر است و همه بودجه مصوب کشور در اختیار رئیس جمهور است » . لذا قابل مقایسه نیست و چنانچه رئیس جمهور از ویژگی های ( باایمان ، ولایت محور ، عدالت محور ، ضدّ فساد ، شجاع ، روحیه انقلابی و جهادی ، معتقد به ظرفیت‌های داخلی و دارای برنامه ) برخوردار باشد ، نقش عمده ای در جلوگیری از بروز خلل و فساد در بخش های مختلف داشته و امورکشور با سرعت مناسب ، بر مدار صحیح حرکت خواهد کرد.
با عنایت به موارد فوق ، انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم ، چون دیگر نیروهای دلسوز و علاقمند به پیشرفت و تعالی کشور ، از حضرتعالی دعوت می نماید و تقاضا دارد که به این درخواست پاسخ مثبت داده و با توکل به خداوند قادر متعال و توسّل به چهارده معصوم علیهم السّلام و با نیّت خیر و اراده‌ای قوی ، خود را برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ آماده نموده و ثبت‌نام فرمائید .
إن شاءالله ، توجّهات حضرت ولیعصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف و دعای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و استقبال مردم عزیز و دُعای خانواده‌های معظّم شهداء ، پشتوانه پیروزی و موفقیت حضرتعالی خواهدبود و به آینده ای روشن امیدوار هستیم .
مجدّداً سلامتی و توفیقات بیش از پیش جنابعالی را از درگاه خالق سبحان مسئلت داریم .


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/25697