printlogo


جوانان راه حل کشورند نه مشکل کشور
کد خبر: 2696
در جهت تغییر و جوان گرایی در بین سیاستگذاران شهر قم همچون رهبری خط جدیدی برای جوانان ایجاد کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،


بی شک شهر قم بعنوان مرکز انقلاب در عرصه تحولات سیاسی و فرهنگی نقشی اساسی دارد وجود مراجع اعظام تقلید ،اندیشمندان و بزرگان صاحب اندیشه و فکر ، حوزه های علمیه ، موسسات و دانشگاههای بیشمار همه نشان از جایگاه و نقش موثر شهر قم در جهت‌گیری‌های کلان کشور دارد .
تاکیدات مقام معظم رهبری در نشست های مختلف با اقشار مردم قم بر لزوم جلوگیری از نفوذ جریان های خاص در شهر قم و حضور بیش از پیش جوانان انقلابی در عرصه های مختلف ،همه حاکی از لزوم تغییر و جوان گرایی در بین مدیران ، سیاستگذاران و تصمیم گیران شهر قم دارد تا بتواند چون گذشته از آرمانهای انقلاب و امام راحل دفاع کنند.
لذا بر این باوریم که جریان های سیاسی شهر قم با حفظِ مبانی و ارزش‌هایِ انقلابیِ خود، در نگرش و شیوه سیاست‌ورزی متحوّل و با گفتمان و چهره‌هایی نو، حرکت جدیدی را آغاز نماید .
قطع به یقین انقلاب با تکیه بر جوانان با انگیزه و انقلابی مسیر پیش رو را همچون گذشته طی خواهد کرد و بدانیم با تغییر افراد در اهداف و آرمانهای انقلاب خللی ایجاد نخواهد کرد.  امروز جوانان انقلابی  پرچمدار شجره طیبه انقلاب اسلامی سرافرازانه به قصد تحول و کنار زدن ناکارامدی ها آماده فعالیت و جانفشانی هستند.
بگذاریم بدون هیچ حب و بغض فکری ، سیاسی و قومیتی  جوانان انقلابی به وظایف ایمانی و انقلابی خود عمل نمایند. که اگر امروز واقع گرایانه نیاندیشیم فردا آنان با عزم و اراده خود مسیر جدیدی را برای خود باز خواهد نمود.
اگر اعتقاد به خط ومشی رهبری داریم همچون رهبر خط جدیدی برای جوانان ایجاد کنیم وگفته های پیر فرزانه کشور را همچون نوری در پیش روی قرار داده و بدان عمل نماییم که به زیبای بیان داشتندجوانان راه حل کشورند نه مشکل کشور.

سید مهدی میرقیصری
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2696