printlogo


اطلاعیه ستاد انتخابات استان قم در خصوص زمان اعلام نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر قم
کد خبر: 27045
ستاد انتخابات استان قم در خصوص زمان اعلام نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر قم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی به صورت تمام وقت در حال انجام فرایند شمارش و تجمیع اراء بوده و سعی دارند در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه به اطلاع عموم برسد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند قادر متعال را شکر گزاریم که ملت بزرگ ایران خصوصا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان قم با تعصب ملى ، غیرت دینى و شعور انقلابى ، درلبیک به نداى مقام معظم رهبرى ( مدظله العالی ) عاشقانه پاى صندوق هاى رأى آمدند و حماسه اى غرور آفرین خلق کرده و در انتقامى سخت ، تو دهنی محکمی به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات زدند.

با تبریک این پیروزى بزرگ ، از زحمات و تلاش هاى شایسته عوامل اجرایی ، نظارت ، بازرسى ، نیروهاى قضایى ، اطلاعاتى ، امنیتی و انتظامى و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر نموده و به استحضار شهروندان عزیز و به و یژه نامزد هاى انتخابات شوراى اسلامى شهر مقدس قم می رساند ، اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر قم به دلایل متعددی از جمله طولانى بودن زمان برگزارى انتخابات از ٧ صبح روز جمعه تا ساعت ٢ بامداد امروز ، اولویت شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری ، کثرت نامزدهای این انتخابات ، قطعئ شبکه ارتباطى در برخى ساعات روز و اجتناب ناپذیر بودن اخذ راى بصورت آفلاین و دستی در برخى شعب ، حساسیت حمل و جابجایى صندوق هاى الکترونیکى و نهایتا" تأکید بر دقت در انجام فرآیند تجمیع صورتجلسات آنلاین و آفلاین و صیانت از آراى نامزدها ، زمان بر شد .

لیکن تمامی عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی به صورت تمام وقت در حال انجام فرایند شمارش و تجمیع اراء بوده و سعی دارند در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه به اطلاع عموم برسد .

بنابراین انتظار دارد با شکیبایی ، خویشتنداری و همکارى با خادمان خود ، به اخبار غیر رسمی و نا معتبر در مورد نتیجه انتخابات و اعلام اسامی نامزدهای های پیروز و راه یافته به شورای شهر قم و سایر شایعات منتشره در رسانه‌ ها و شبکه های اجتماعی که صرفا گمانه زنی رسانه ای بوده و فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است. توجه نکرده و منتظر اعلام نتیجه از سوی ستاد انتخابات شهرستان باشند .

کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27045