printlogo


شمسایی: علی دایی تا ابد برای ما آقای گل فوتبال جهان است / امیدوارم ناظم الشریعه به جامعه فوتسال توهین نکرده باشد
کد خبر: 27104
بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال در خصوص شکسته شدن رکورد علی دایی توسط رونالدو توضیحاتی را بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  وحید شمسایی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال در مورد شکسته شدن رکورد علی دایی توسط رونالدو گفت: به قول علی دایی، رکورد مال شکستن بود و متاسفانه چیزی که فکرش را هم نمی‌کردیم، اتفاق افتاد. دنیای فوتبال همین است. دایی برای ما ایرانی‌ها همیشه آقای گل فوتبال جهان خواهد بود. برای تمامی روز‌های خوشی که دایی برایمان تداعی کرد، از او تشکر می‌کنم. رونالدو یکی از ۳ بازیکن تاریخ ساز فوتبال دنیا است و به راحتی توانست رکورد دایی را بشکند. فکر می‌کنم چیزی از زحمات دایی کم نشد و او برای همیشه اسطوره فوتبال کشورمان است.

شمسایی افزود: درد آورترین کلماتی که شنیده ام، این بوده است که دایی به تیم‌های کوچک گل زده بود. ما در آسیا بازی می‌کنیم و سطح فوتبالمان با اروپا، تفاوت زیادی دارد. فوتبال اروپا هم تیم‌های درجه ۳ و ضعیف زیاد دارد. کسانی که این گونه حرف‌ها را می‌زنند، خودشان بعد از دایی چه کار مفیدی برای فوتبال انجام داده اند؟! دایی در بایرن مونیخ بازی کرده است و این افتخار نصیب هیچ بازیکنی نمی‌شود. او بازیکن بزرگی برای فوتبال ایران و آسیا بود.

او ادامه داد: در مورد گذشته نمی‌توان حرف زد. چیزی که برایم اهمیت دارد، این است که سالیان سال پیراهن تیم ملی فوتسال را بر تن کرده و چندین سال بهترین بازیکن آسیا شده ام. ۱۰ مرتبه توانستم آقای گل فوتسال آسیا شوم. همین که توانستم دل مردم کشورم را شاد کنم، برایم کفایت می کند. مهم این است که کار‌های زیادی برای فوتسال کشورم انجام دادم. این که فالکائو رکوردم را شکست مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد این است که همیشه نام ایران در آسیا جاودانه خواهد ماند.

او در خصوص پیش بینی خود از عملکرد ملی پوشان فوتسال در جام جهانی این رشته اظهار کرد: فوتسال ایران، سوم جهان است و توقع زیادی از آن‌ داریم. باید تلاش کنیم تا در فوتسال، اول جهان شویم. کار سختی در پیش داریم و اگر بازی‌های تدارکاتی انجام ندهیم، نمی‌توانیم در مسابقات جام جهانی فوتسال موفق شویم. امیدوارم بازی‌های تدارکاتی نیز انجام دهیم تا بازیکنان فوتسال از شرایط بازی به دور نباشند. ان‌شاءالله بتوانیم در آن مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و پرچم ایران را بالا ببریم.

او ادامه داد: متاسفانه هیچ وقت با ساختار جلو نرفتیم و همین موضوع در ورزش، به ضررمان تمام شده است. همیشه نیروی انسانی نمی‌تواند موفق باشد. در گذشته توانستیم مقام سوم جهان را در فوتسال به دست بیاوریم و همیشه جزء تیم‌های گردن کلفت برای همه تیم‌ها بودیم. لیگ فوتسال خوب و با کیفیتی داریم. امیدوارم بدون بازی تدارکاتی راهی جام جهانی فوتسال نشویم. لیگ فوتسالمان بازیکنان توانمند و با استعداد زیادی دارد. رقابت‌های جام جهانی فوتسال، سخت است و باید خودمان را برای این مسابقات به خوبی آماده کنیم.

او در خصوص صحبت‌های ناظم الشریعه که گفته بود بازیکنان جوانان و خوب در لیگ فوتسال نداریم، تصریح کرد: چنین چیزی را نشنیده ام؛ اما اگر این صحبت را مطرح کرده باشد، به تمام بازیکنان و جامعه فوتسال توهین کرده است. ناظم الشریعه دوست خوب من و مربی توانایی است. همین بازیکنان از دل لیگ فوتسال، توانستند تیم ملی فوتسال را سر پا نگه دارند. باز هم می‌گویم چنین حرفی را از او نشنیده ام. به واسطه بازیکنان با کیفیتی که داریم، توانستیم خود را به عنوان یکی از غول‌های آسیا و یا حتی دنیا در فوتسال معرفی کنیم.

شمسایی در مورد آینده خود گفت: برای فصل آینده در خدمت ستاره ساز (برنامه استعدادیابی فوتبال) هستم. قصد دارم بیشتر به امور خیریه و کار‌های روزمره ام بپردازم.

انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27104