printlogo


داورزنی: قول می‌دهیم عملکرد تیم ملی والیبال مردم را در المپیک غافلگیر کند/ آلکنو برای انتخاب ترکیب خود فرصت دارد
کد خبر: 27236
رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی والیبال توضیحاتی را بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان  درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران برای المپیک، پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ ملت‌های والیبال عنوان کرد: ما پوست اندازی اجباری و ناخواسته در تیم ملی داشتیم و بعضی از بازیکنان به دلیل مصدومیت و برخی به دلیل شرایط آمادگی شان مجبورمان کردند تا نسل جدیدی را اضافه کنیم. با توجه به اتفاقاتی مانند تعویق المپیک، شیوع ویروس کرونا و ... مجبور شدیم سرمربی تیم ملی را هم عوض کنیم.

قول می‌دهیم با عملکردمان مردم را در المپیک غافلگیر کنیم

او گفت: ما شرایط روحی و روانی تیم بسیار برایمان مهم است و باید تقویت شود. گا‌هی نمایش بازیکنان مخصوصا ملی پوشان جوان در لیگ ملت‌های والیبال به قدری خیره کننده بود که در برخی صحنه‌ها فوق العاده ظاهر شدند. قبول داریم در بعضی قسمت‌ها نقص داشتیم که باید رفع شوند. برخی از کارشناسان مطرح می‌کنند عملکرد خوب در المپیک غیر ممکن است، اما من می‌گویم که ممکن است. ما سعی می‌کنیم با  بهترین شرایط به توکیو برویم. بازی هایمان با رقبا در ابتدا با لهستان، ونزوئلا، کانادا، ایتالیا و ژاپن خواهد بود که باید تلاش کنیم اول در این شرایط موفق عمل کنیم تا در مرحله بعدی مردم را غافلگیر کنیم و به قولمان به آن‌ها عمل کنیم.

رقبایمان برای المپیک شاکله تیم خود را حفظ کرده‌اند

داورزنی در مورد شرایط رقبایمان در المپیک توکیو عنوان کرد: تنها تیمی هستیم که این تغییرات برایش پیش آمده است. رقبای ما در مسابقات المپیک ۹۰ درصد بازیکنان خود را حفظ کرده اند و تنها یک یا ۲ تغییر خواهند داشت. با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است، تیمی که اکنون از تیم ملی ما آماده می‌شود، خروجی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال و ترکیبی که از اردوی این هفته خواهد بود که قطعا نسبت به قبل قوی‌تر است.

آلکنو برای انتخاب ترکیب خود فرصت دارد

او افزود: با توجه به وضعیتی که داریم  نقاط ضعف در این ۱۵ بازی لیگ ملت‌های والیبال خود را به خوبی نشان دادند. نتیجه ۱۰ بازی را واگذار کردیم که نشان داد کسب نتیجه اگر هدف اصلی مان باشد باید ۶ یا ۷ بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم. با این اتفاقات به ترکیب ۱۲ نفره می‌رسیم و آلکنو از شنبه که کار خود را شروع می‌کند مطمئنا از فرصت ۲ هفته‌ای استفاده خواهد کرد تا تیم به شرایط ایده آل خود برسد.

داورزنی در پاسخ به این سوال که چه زمانی ترکیب تیم ملی در المپیک ۲۰۲۱ مشخص می‌شود، عنوان کرد: هنوز برای اعلام ترکیب نهایی تیم ملی زود است و وقت داریم تا از میان بازیکنان حاضر در اردو، ۱۲ بازیکن نهایی را انتخاب کنیم.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27236