printlogo


آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با آیت‌الله رئیسی:
رئیس‌جمهور منتخب فردی متواضع، مردمی و شناخته شده است/ حل مشکلات معیشتی باید اولین اولویت دولت جدید باشد
کد خبر: 27347
آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که مردم انتظار دارند که شما عدالت و حق را حاکم کنید، ابراز داشت: شما متواضع، مردمی و شناخته شده هستید و قطعاً در این مسیر گام‌های خوبی برخواهید داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب کشورمان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: حضرت علی (ع) به‌خوبی در نهج‌البلاغه به‌خصوص در نامه 53 حکومت اسلامی و علوی را تشریح کرده‌اند که خود بهترین الگو است.
وی ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم که امروز دنیا به دو جبهه و بخش استکبار جهانی و نوکران آن و جبهه مردمی تقسیم شده است.
این مرجع تقلید افزود: در این میان استکبار جهانی مردم را زیر چنگال ظلم خود نگه‌داشته اند و اجازه نمی‌دهند که با آزادی زندگی کنند البته مردم عادی بیدارند به طوری که مستضعفین جهان از این مشکلات به ستوه آمده و به‌شدت به دنبال کسی هستند که بتواند پرچم عدالت‌خواهی را به دست بگیرد.
وی به انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: در این انتخابات مردم شما را به انتخاب کردند که بنده نیز این انتخاب را به شما تبریک عرض می‌کنم.
آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که مردم انتظار دارند که شما عدالت و حق را حاکم کنید، ابراز داشت: شما متواضع، مردمی و شناخته شده هستید و قطعاً در این مسیر گام‌های خوبی برخواهید داشت.
وی ادامه داد: مردم از دولت جدید انتظار تحول دارند و باید به خواسته‌های مردم در این زمینه عمل کرد.
معظم‌له تأکید کرد: امروز مردم با مشکلاتی همچون اقتصادی، معیشتی، بیکاری و گرانی روبه‌رو هستند که در این میان دولت باید این مشکلات را درجه‌بندی کرده و معیشت مردم را اولویت قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: مردم به‌نظام و انقلاب علاقه‌مند هستند و این وظیفه مسئولان است که با عملکرد صحیح خود رضایت آن‌ها را جلب کنند.
آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پیام‌های سران کشورهای مختلف به آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری از کشورهای جهان بیدار شده‌اند و به‌خوبی می‌دانند وضعیت اسف‌بار افغانستان و برخی کشورهای مسلمان، نتیجه دخالت استکبار است، وی بیان داشت: امروز بسیاری از مردم در کشورهای اسلامی بیدار شده‌اند، احتیاج به حرکتی دارند و سوابق درخشانی که از شما وجود دارد به این راه امیدوارند.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27347