printlogo


آیت الله سبحانی:
دستگاه قضا مسیر تحول را با قدرت ادامه دهد/قوه قضائیه امنیت قضائی و اقتصادی را در کشور فراهم کند
کد خبر: 27517
آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه قوه قضائیه امنیت قضائی و اقتصادی را در کشور فراهم کند گفت: دستگاه قضا مسیر تحول را با قدرت ادامه دهد تا موجب رضایت و خرسندی عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ظهر امروز در ادامه دیدارهای خود با مراجع در سفر یک روز به قم در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی اظهار داشت: امروز مردم مسائل نوظهور و پیچیده‌ای دارند که نیازمند اجتهاد مستمر و نظریه فقهی علماست‌.
وی ادامه داد: قضاوت نیازمند علم و حلم و نفس زکیه است تا قاضی تحت تأثیر لغزش‌ها قرار نگیرد.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه گاهی با برخی مسائل پیچیده‌ای مواجه می‌شویم که تکلیف آنها را از طریق استفتا روشن می‌کنیم، گفت: دستگاه قضا با هماهنگی و همکاری دولت و مجلس تلاش می‌کند تا مشکلات عرصه اقتصادی برای کارآفرینان و تولیدکنندگان با کمک خودشان حل شود.
وی خاطرنشان کرد: عده‌ای به خاطر شرایط بازار متضرر شده و عده‌ای نمی‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، دستگاه قضا با مفسدانی که برای سقوط بازار برنامه‌ریزی می‌کنند، مانند کسانی که اقدام به جنگ اقتصادی می‌کنند برخورد خواهد کرد.
 

همچنین در این دیدار آیت‌الله سبحانی با اشاره به استقبال از تلاش‌های دستگاه قضا برای حمایت از تولید، خاطر نشان کرد: باید سرمایه‌های خارج کشور را به سمت داخل جذب کنید و امنیت قضائی و اقتصادی را در کشور فراهم کنید.

وی بیان داشت:ما سعی می‌کنیم به سوالات فقهی شما پاسخ دهیم تا شما هم شب و روز برای رفع مشکلات معیشتی و امنیتی کار کنید.
این مرجع تقلید اضافه کرد:دستگاه قضا مسیر تحول را با قدرت ادامه دهد تا موجب رضایت و خرسندی عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام شود
 


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27517