printlogo


فرمانده نیروی دریایی سپاه:
به نوکری مردم افتخار می‌کنیم/۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه در خدمت مردم‌
کد خبر: 27761
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارتقا و توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه یکی از اهداف این نیرو در راستای خدمت رسانی به مردم بوده و ما به نوکری مردم افتخار می‌کنیم و از کادر درمان در جهت خدمت صادقانه به مردم‌تشکر می‌کنم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  به نقل از بلاغ، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم بهره برداری از ساختمان اورژانس، رادیو لوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی چالوس اظهار کرد: ما تا زمانی انقلابی بودیم کار‌ها پیش می‌رفت و وقتی سیاسی شدیم خیلی لطمه وارد شد بنابراین همواره باید انقلابی فکر و عمل کنیم.

وی بیان کرد: تلاش برای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مردم باید در اولویت باشند و تمام خدمات و تلاش ما در این راستا خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: چالوس به فرموده مقام‌معظم رهبری قدمگاه بیش از ۲۱ هزار شهید گیلان و مازندران بوده و توسعه و ارتقاء وضعیت سلامت، کوچکترین خدمت ما به این سرزمین بوده است.

این مسئول گفت: ارتقا و توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه یکی از اهداف این نیرو در راستای خدمت رسانی به مردم بوده و ما به نوکری مردم افتخار می‌کنیم و از کادر درمان در جهت خدمت صادقانه به مردم‌تشکر می‌کنم.

تنگسیری افزود: در نیروی دریایی سپاه در بحث درمان قدم‌های بسیار بزرگی از سوی فرمانده بهداری این نیرو برداشته شده است و شاهد خدمات مطلوب حوزه درمان در استان‌های مختلف به مردم هستیم و ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مردم‌ هستند.

وی گفت: از ۱۵ مرکز درمانی این نیرو ۶ مرکز بیمارستانی هستند که با تمام امکانان و تجهیزات در حال خدمت با مردم‌هستند و تجهیز و توسعه این مراکز در دستور کار قرار دارد.

تنگسیری خاطر نشان کرد: در مقطعی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند نباید بگذاریم در حوزه درمان هم‌مشکل داشته باشند و باید سطح خدمات خود را بالا ببریم.

وی افزود: در مبارزه با ویروس کرونا، تمام بیمارستان‌ها را کرونایی کردیم و به ارایه خدمات در این‌زمینه پرداختیم و چند بیمارستان صحرایی نیز بنا کردیم و تا آخرین‌روز مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تلاش برای ارتقای سلامت مردم منطقه ادامه دارد و در این زمینه اقداماتی انجام شده است.

محمد علی محسنی تصریح کرد: سپاه پاسداران همواره در خدمت رسانی مطلوب نقش ویژه‌ای داشته و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا سپاه پاسداران با اجرای طرح ویژه شهید سلیمانی خدمات مطلوبی انجام دادند تا زنجیره این ویروس را قطع کنند.

محسنی بیان کرد: ارتقای بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس هدیه خوب به مردم در جهت ارتقای سلامت مردم بوده است.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت گفت: انتظار است مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند و چهره‌های این ویروس در حال تغییر است و انتظار است مردم رعایت کنند و مواظب باشند و از کادر درمان تشکر ویژه داریم که ایثارگری می‌کنند.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه نیز در  این مراسم گفت: فاز سوم بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس با تلاش مدیر بیمارستان و نگاه ویژه نیروی دریایی سپاه انجام‌شده است.

سید علی موسوی جزایری افزود: ساختمان جدید بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس دارای بخش‌های اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل سراپایی، آی س یو، سی سی یو، آنژیوگرافی می‌باشد.

وی ادامه داد: مساحت بیمارستان امام رضا (ع) چالوس ۱۱ هزار و ۶۰۵ مترمربع است که سال ۹۵ از درمانگاه و مرکز جراحی محدود به بیمارستان تبدیل شده بود و بیمارستان کنونی یکی از کاملترین بیمارستان‌های نیروی دریایی سپاه در کشور است.

موسوی جزایری تاکید کرد: در فاز بعدی، این بیمارستان مجهز به تجهیزات ام آر آی خواهد شد و ساختمان آن ساخته و فضای فیزیکی آن مهیا شده است.

وی گفت: خدمت رسانی مطلوب به مردم از اولویت‌های بهداری نیروی دریایی سپاه است و در این راستا دیگر مراکز درمانی این نیرو نیز تجهیز و توسعه می‌یابند.

به گفته وی آنژیوگرافی یکی از بخش‌های مهم بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس به شمار می‌رود که از درخواست‌های مهم و نیاز اساسی مردم بوده است.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه گفت: در نیروی دریایی سپاه در بحث درمان، قدم‌های بسیار بزرگی از سوی فرمانده بهداری این نیرو برداشته شده است و شاهد خدمات مطلوب حوزه درمان در استان‌های مختلف به مردم هستیم و ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مردم‌هستند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چالوس نیز در این مراسم گفت: سپاه همواره در خدمت مردم بوده و این خدمت را افتخار خود می‌داند.

محمدعلی مهری فیروزجایی افزود: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نگاه ویژه‌ای به بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس داشته که نهایت تقدیر و تشکر را دارم.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27761