printlogo


آیت الله علوی گرگانی:
مشکلات کشور باهمکاری مسئولین حل خواهد شد/برای جوانان اشتغال زایی کنید
کد خبر: 28467
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی و مدیریت کار ها را می توان جلو برد،گفت: مشکلات کشور باهمکاری مسئولین حل خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن قدردانی از حضور این وزیر ، اظهار داشت: این وزیر از سرمایه های است که دلشان می خواهد برای ملت کار کنند.
وی ادامه داد: در اسلام هم توصیه شده است که همه کارها را با امید جلو ببرید.
این مرجع تقلید ابراز داشت: اگر عزیزان همدیگر را کمک کنند قطعا مشکلات کشور حل شدنی است و خداوند هم زمینه را برای ما هموار خواهد کرد .
وی خاطرنشان کرد: از اقای عبدالملکی تقاضا داریم که کار را شروع کنند و نگویند که نمی شود. با برنامه ریزی و مدیریت کارها را می توان جلو برد.
این استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه ما هم دراین مسیر شما را کمک خواهیم کرد، گفت: انتظار داریم مشکلات اصلی جامعه هرچه سریعتر حل شود.
وی اضافه کرد: بیکاری مخصوصا بیکاری جوانان بالاترین مصیبت است. حضرت علی(ع) می فرمایند اگر جوانان بیکار شوند دینشان دچار مشکل می شود.
آیت الله علوی در ادامه تاکید کرد: در درجه اول از وزیر انتظار داریم که برای جوانان کار و شغل ایجاد کنند.
وی عنوان کرد: در داخل کشور هر نوع سرمایه ای وجود دارد که باید با ایجاد کار و اشتغال به توسعه برسیم.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به نکته ای دیگر تصریح کرد: باید در کشور ببینیم چه کارهایی روی زمین مانده است تا آن کارها را جلو ببریم.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28467