printlogo


کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با قم فردا:
مردم به شایعات توجه نکنند / تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون سراسری است
کد خبر: 28671
کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون سراسری است، گفت: مردم به شایعاتی که در خصوص واکسن وجود دارد، توجه نکنند.
حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون مردم در برابر ویروس کرونا اظهار داشت: در یک ماه گذشته شاهد افزایش یافتن مراکز واکسیناسیون و همجنین واردات واکسن بودیم که می تواند در آینده نه چندان دور تاثیرات خوبی از خود به جای بگذارد.

وی ادامه داد: تجربه کشورهای مختلف و همچنین علم پزشکی بر این مهم تاکید دارند که تنها راه مقابله با این اپیدمی مرموز و خطرناک واکسیناسیون شهروندان است.

محمدی با بیان این که نباید در این زمینه هیچ گونه شک و شبهه ای وجود داشته باشد، افزود: کشورهایی که جمعیت بالایی از افراد خود را واکسینه کرده اند این روزها و در اوج گیری کرونا با گونه های جدید آمار فوتی های بسیار بسیار پایینی دارند که خود گواه اثربخشی و ایمنی سازی از طریق واکسن است.

وی تاکید کرد: نباید مردم به حاشیه سازی هایی که در فضای مجازی صورت می گیرد توجه کنند و این مهم را بدانند که چاره ای جز واکسیناسیون سراسری وجود ندارد.

 

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28671