printlogo


عضو تیم ملی دو و میدانی در گفتگو با قم فردا:
شکستن رکورد ملی کمی سخت اما شدنی است
کد خبر: 28972
امیر مقدمی، دو و میدانی کار قمی گفت: شکستن رکورد ملی این ماده ۴۰۰ متر مانع کمی سخت است اما با تمریناتی که پشت سر گذاشتم امری شدنی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ورزش دو و میدانی دارای بیش از 140 مدال رنگارنگ در رقابت های مختلف بین المللی است و در جوامع پیشرفته دارای اعتبار بسیار بالایی دارد و به عنوان ورزش مادر و پایه از آن یاد می شود و طبق گفته کارشناسان و متخصصان امر ورزش و سلامتی برای پیشرفت و موفقیت در رشته های مختلف ورزشی نیاز به آموزش در سنین پایه در قسمت های مختلف ماده های گوناگون رشته دوومیدانی است.
در رقابت های بین المللی همچون المپیک نیز گران قیمت ترین و پر تماشاترین ورزش رشته های مربوط به این رشته است، در استان قم نیز با توجه به پیشینه درخشان این رشته ، دوومیدانی همچنان افتخار آمیز رو به پیشرفت است.
امیر مقدمی یکی از ورزشکاران مدال آور استان قم در رشته دو و میدانی ماده 400متر مانع است که در حال حاضر در مسابقات قهرمانی آسیای میانه در شهر تاشکند ازبکستان در ماده 400متر مانع در حال رقابت برای کسب مدال است.
این دونده دو و میدانی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا گفت: من خوشحالم که توانستم ورودی این مسابقات را کسب کنم و در این رقابت ها حضور پیدا کنم. این مسابقات دارای سطح بسیار بالایی است و امیدوارم بتوانم رکورد قابل قبولی را ثبت کنم.
وی ادامه داد: شکستن رکورد ملی این ماده کمی سخت است اما با تمریناتی که پشت سر گذاشتم امری شدنی است و امیدوارم که در این مسابقات به این مهم دست پیدا کنم.
دونده قمی تیم ملی از انگیزه دیگر هم تیمی هایش ابراز رضایت کرد و گفت: اعضای تیم ملی در این مسابقات با انگیزه بالایی حضور پیدا کردند و دارای روحیه بالایی هستند و امیدوارم که بتوانند با کسب مدال های رنگارنگ از این رقابت ها به میهن عزیزمان بازگردند.
مقدمی در پایان گفت: از فدراسیون دو و میدانی بابت تعیین پاداش بسیار ممنونم و همانطور که در مسابقات کنیا این حرکت را انجام دادند و نتیجه بخش بود، با تعیین پاداش برای این مسابقات و بالا بردن روحیه ورزشکاران انشالله شاهد کسب مدال رنگارنگ زیادی در این رقابتها خواهیم بود.


گزارش از محمدعلی رجبی
انتهای پیام/150


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28972