printlogo


وزیر ورزش و جوانان:
به دنبال برگزاری رقابت‌های ورزشی در بین کشورهای محور مقاومت هستیم
کد خبر: 29149
وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌ریزی جهت برگزاری رقابت‌های ورزشی در بین کشورهای محور مقاومت، تقویت روحیه جوانمردی و توجه به اصل بنیان خانواده از برنامه‌های این وزارتخانه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سید حمید سجادی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه در قم با اشاره به پیشرفت‌های ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‌گرفته و برنامه‌ریزی‌های که در طی سال‌های اخیر صورت‌گرفته جمهوری اسلامی ایران در همه رشته‌های ورزشی به‌جز رشته‌های معدود، به مرحله حرفه‌ای برسد به‌طوری‌که در رویدادهای بین‌المللی عملکرد قابل دفاعی از خود نشان داده است.
وی به برنامه‌های خود در وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در این وزارتخانه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و  مباحث مهمی است که در ورزش حرفه‌ای دنیا مطرح است.
سجادی افزود: امروزه جوانان با چالش‌های مختلفی روبرو هستند که در این زمینه هر قسمتی که مربوط به وزارت ورزش و جوانان است با جدیت در حال پیگیری و حل این چالش‌ها هستیم.
وی ورزش همگانی را مهم برشمرد و گفت:  حمایت از ورزش همگانی و ورزش قهرمانی رویکرد اصلی این وزارتخانه است این وزارتخانه دانست  و در کنار این مهم به ورزش‌های قهرمانی هم توجه ویژه‌ای داریم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هم اکنون نزدیک به ۳ سال به المپیک آینده و حدود ۱۱ ماه به آغاز بازی‌های آسیایی باقی‌مانده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ایران با تمام قدرت در این رویدادها شرکت خواهد کرد.
وی تصریح کرد:  برنامه‌ریزی جهت برگزاری رقابت‌های ورزشی در بین کشورهای محور مقاومت، تقویت روحیه جوانمردی و توجه به اصل بنیان خانواده از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه است.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29149