printlogo


مدیرکل روابط عمومی و بین الملل استانداری قم:
368 طرح به مناسبت دهه فجر در قم افتتاح می شود
کد خبر: 3409
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل استانداری قم گفت: 368 طرح به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با اعتبار هشت هزار و 100 میلیارد ریال و اشتغالزایی یکهزار و 523 تن در قم به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،طباطبایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: برنامه های دهه مبارک فجر از روز جمعه دوازدهم بهمن ماه با آیین خطبه خوانی و سخنرانی آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این مکان مقدس آغاز می شود و سپس شرکت کنندگان در مراسم، بیت امام راحل(ره) را گلباران خواهند کرد.
سید رضا طباطبایی افزود: روز شنبه سیزدهم بهمن ماه نیز پس از نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس شهر قم، طرح های نوسازی مدارس استان به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: روز یکشنبه چهاردهم بهمن ماه نمایشگاه شکوه چهل ساله در مصلای قدس قم افتتاح خواهد شد.
وی بیان کرد: روز دوشنبه پانزدهم بهمن ماه نشست های تخصصی با حضور تشکل های مردم نهاد برگزار می شود و مسئولان استان به یکی از بخش های قم سفر می کنند.
وی ادامه داد: روز سه شنبه شانزدهم بهمن ماه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به قم سفر و از شرکت های دانش بنیان استان بازدید خواهد کرد.
طباطبایی گفت: روز چهارشنبه هفدهم بهمن ماه نیز سفر به بخش های استان توسط مسئولان استان به منظور افتتاح طرح های دهه مبارک فجر در آن مناطق صورت می گیرد.
وی افزود: روز پنجشنبه هجدهم بهمن ماه، رئیس سازمان میراث فرهنگی به قم سفر می کند و برنامه های متنوعی با حضور ایشان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: روز جمعه نوزدهم بهمن ماه نیز معاونان استاندار در بخش های پنجگانه قم حاضر می شوند و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه آخرین اقدام های انجام شده در استان را به اطلاع مردم خواهند رساند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم گفت: روزهای شنبه و یکشنبه بیستم و بیست و یکم بهمن ماه نیز علاوه بر برگزاری آیین های عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مسئولان به مناطق و بخش های مختلف قم سفر خواهند کرد و در نهایت روز دوشنبه بیست و دوم بهمن ماه همه مردم و مسئولان استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور خواهند یافت.
انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3409