printlogo


«ماجرای نیمروز۲» بازهم به سانس ویژه رسید
کد خبر: 3460
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،
 

 رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس آزادی با اشاره به اینکه امروز شنبه ۱۳ بهمن ماه همزمان با چهارمین روز برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر سانس فوق‌العاده برای تعدادی از فیلم‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به استقبال مردم از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» برای ۴۵ دقیقه بامداد یک سانس فوق‌العاده در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: همچنین فیلم «سرخپوست» نیز برای ساعت ۲۴ امروز به سانس فوق العاده کشیده شد. فیلم‌های «زهرمار» و «سال دوم دانشکده من» نیز متقاضیان بسیاری برای سانس فوق‌العاده دارند که باید منتظر ماند و دید کدام یک یه سانس فوق‌العاده کشیده می‌شود.

مدیر پردیس سینمایی «آزادی» ادامه داد: یکی از فیلم‌هایی که توانست رضایت مخاطبان را جلب کند فیلم «دیدن این فیلم جرم است» بود که مردم از دیدن آن بسیار لذت بردند.

وی تاکید کرد: اتفاق جالب در این دوره از جشنواره حضور هنرمندان در سینما‌های مردمی است که نه تنها برای آثار خود بلکه برای حمایت از آثار دیگر هنرمندان به سینما‌ها می‌آیند و این خود بسیار جالب است.

سعیدی‌پور در پایان گفت: باتوجه به اینکه مخاطب طی سال‌های گذشته عادت کرده بود که بلیت‌های روز فروش را از گیشه تهیه کند، امسال به دلیل تغییر روند خرید این بلیت‌ها دچار سردرگمی شده‌اند.

از جمله هنرمندان حاضر در این پردیس سینمایی می‌توان به محمد رضا غفاری، ژاله صامتی، امین حیایی، نیلوفر خوش خلق، حبیب رضایی، پدرام شریفی اشاره کرد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3460