printlogo


حسین یکتا در قم:
حکایت 40 سالگی انقلاب، حکایت «بعثت» و «رجعت» همزمان است
کد خبر: 3614
حسین یکتا، حکایت چهل سالگی انقلاب اسلامی را حکایت بعثت جوانان دهه های شصت، هفتاد و هشتاد و همچنین رجعت به معنویت و مسجدمحوری در کنارِ ضرورت «غم مردم خوردن» دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حسین یکتا در ادامه سلسله نشست های دهه فجر که شب گذشته در مسجد چهارمردان قم برگزار شد اظهار داشت: تردیدی نیست که رنگین کمان عشق در انتظار ملت ایران است؛ البته به شرط آن که بتوانیم از تنها امتحان امروز خود که همان ولایت پذیری است سربلند بیرون بیاییم که البته این امتحان نیاز به صبر و بصیرت دارد.
وی ادامه  داد: حکایت این چهل سال، حکایت دورانی است که تمام محاسبات دشمن به دلیل انقلاب و مقاومت ملت ایران به هم ریخت و تمام سرمایه گذاری های آنان علیه ملت ایران به باد فنا رفت.
وی با اشاره به 17 هزار شهید ترور که ملت ایران از کوچک و بزرگ تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند؛ عنوان کرد: ما در این چهل سال، امتحانات و ابتلائات زیادی را پشت سر گذاشته و بحمدالله از همه آن ها هم سربلند بیرون آمده ایم. البته یکی از این ابتلائات، زمان ارتحال حضرت امام (ره) بود که دشمن می پنداشت با این فقدان، فاتحه انقلاب خوانده شده؛ غافل از این که سُکّان این کِشتی به دست یک بُنیان مرصوص یعنی مقام معظم رهبری می افتد و همین هم سبب شد تا ندای این انقلاب و شهدای این انقلاب به همه دنیا صادر شود.
یکتا با بیان این که این انقلاب با همه سرعت به پیش می رود اظهار داشت: امروزه حتی اسرائیل هم به عنوان مرکز فرماندهی دشمن دیگر هیبتی ندارد و همین بر سرعت صدور انقلاب افزوده است، بنابراین طبیعی است که دشمن از این پیشرفت ها ناراحت باشد که چرا چهل زمستان گذشت و چرا چهل سیاهی به ذغال ماند.
وی رهبری معظم انقلاب را دیده بانی مقتدر و آگاه برای انقلاب خواند و گفت: فراموش نکنید که تمام آن چه حضرت امام (ره) فرموده بود محقق شد و تنها دو مورد باقی مانده که آن دو نیز به تعبیر حضرت آقا به زودی محقق خواهد شد؛ یکی از این دو فتح فسطین و دیگری ورود ایمن به بیت الله الحرام است.
حاج حسین یکتا سپس به این نکته اشاره کرد که انقلاب اسلامی علاوه بر ظاهر خود، باطن و حکمتی هم دارد؛ مانند آن که حضرت آقا با وجود همه مشکلات ریز و درشت کشور، از جوانان می خواهند تا خودشان را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنند.
وی در ادامه به تقدّس عدد 40 در متون دینی اشاره کرد و گفت: یکی از این تقدس ها در راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی اتفاق می افتد و نشان می دهد که خاکریز انقلاب اسلامی چند هزار کیلومتر به جلو رفته است.
یکتا در پایان افزود: امروزه، هم رهبری معظم انقلاب به عنوان دیده بان انقلاب اسلامی، از اطمینان خود برای اضمحلال دشمن سخن به میان می آورند و هم خودِ دشمن این حقیقت تلخ را فهمیده است؛ شاید به همین دلیل هم باشد که قلاده ترامپ به تمامی باز شده است تا هر چه در توان و چنته دارد؛ رو کند.
انتهای پیام/120
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3614