printlogo


مردم مستحکم‌تر از همیشه در راهپیمایی حاضر شدند/ مسؤولان گره از مشکلات مردم باز کنند
کد خبر: 3851
نماینده مردم گنبدکاوس در مجلس با بیان اینکه مردم همیشه به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند و امسال هم مستحکم‌تر از همیشه در صحنه حاضر شدند، گفت: می‌طلبد مسؤولان قدر این مردم را بدانند و تلاش کنند گره از مشکلات مردم باز کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،قره‌جه طیار نماینده مردم گنبدکاوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جای تقدیر و تشکر دارد و ما امسال دیدیم  که پرشورتر از سال‌های قبل و مثل روزهای اول انقلاب مردم در صحنه حاضر شدند.

وی افزود:‌ مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در صحنه حضور پیدا کردند و تحریم‌های آمریکا و فشارهای اقتصادی و معیشتی، بیکاری و ... هم نتوانست مانع از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال شود.

نماینده مردم گنبدکاوس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خیلی‌ها به دنبال این بودند که مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور کم رنگ‌تری نسبت به سال‌های قبل داشته باشند اما مردم ما همیشه با وجود مشکلات پای انقلاب بوده‌اند و خواهند بود و حضورشان در راهپیمایی امسال نمونه بارز و عینی پشتیبانی مردم از نظام است و مشکلات اقتصادی نتوانست مردم را از حضور در صحنه بازدارد.

طیار خاطرنشان کرد: مردم همیشه به وظیفه خود به خوبی عمل کردند و امسال هم مستحکم‌تر از همیشه در صحنه حاضر شدند و می‌طلبد که مسئولین قدر این مردم را بدانند و تلاش کنند گره از مشکلات مردم باز کنند و این حضور پرشور مسئولیت مسئولان را در این رابطه سنگین‌تر کرد.

وی در پایان گفت:‌ ما همیشه شرمنده مردم بودیم و امسال هم مردم با حضور پرشورشان در راهپیمایی 22 بهمن ما را شرمنده‌تر کردند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3851