printlogo


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
عملیات روانی دشمن بر شکستن فضای معنوی خانواده متمرکز شده است
کد خبر: 40583
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام عملیات فضای مجازی بر شکستن فضای معنوی خانواده متمرکز شده است، گفت: باید با اخلاق و انس بین اعضای خانواده به تقویت بنیان این نهاد مقدس همت گذاشت.
حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی در حاشیه آیین تودیع و معارفه جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به آیه ۱۵ سوره مبارکه سبا، افزود: این آیه به وضوح حاکی از این است که اگر انسان شاکر نعمت هایی مانند خانواده نباشد خداوند متعال ممکن است آن نعمت را از وی دریغ کند.
وی حفظ و تقویت بنیان خانواده را از مصادیق این آیه شریفه یاد کرد و خاطرنشان ساخت: انس، اخلاق، ادب، محبت و انسانیت از آثار و ویژگی های بنیان گرم خانواده است که امروز دشمن در قالب برنامه‌ها و روش های مختلف در حال ضربه زدن به آن هستند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر بنیان خانواده دچار رخنه و تزلزل شود، محبت، مهر و صفایی که باید در خانه جریان داشته باشد به بیرون از فضای معنوی خانواده منتقل شده و هرزگی و بی حیایی در جامعه توسعه می یابد.
طیبی‌فر با بیان اینکه تجربه کشورهای دیگر این نکته را اثبات می‌کند که در صورت شکستن بنیان خانواده چیزی از اخلاق و معنویت باقی نمی‌ماند، اضافه کرد: تمام تلاش امروز دشمن بر شکستن سد استوار خانواده است تا با شکستن آن، اهداف و ارزش‌های ویرانگر خود را به نسل جوان و جامعه اسلامی تحمیل نماید.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام عملیات فضای مجازی بر شکستن فضای معنوی خانواده متمرکز شده است، اظهار داشت: همه مردم باید تلاش کنند با اخلاق، انس، محبت، طهارت نفس و رزق سد و بنیان خانواده را حفظ کنند تا با ارتقای نهاد خانواده شاهد شکل‌گیری شهر، کشور و در نهایت دنیای پاکیزه با ظهور منجی عالم بشریت باشیم.
وی با تاکید دوباره بر ضرورت مراقبت از سد و بنیان محکم و نجات بخش خانواده، گفت: اگر این بنیان دچار تزلزل و فروپاشی شود، چیزی جز ویرانی و تباهی بر جای نخواهد گذاشت.
وی در ادامه از بسیج اساتید بعنوان یکی از مجموعه‌های اثرگذار سپاه پاسداران یاد کرد و بیان داشت: دشمن بخوبی می داند که اساتید و نخبگان در شکل‌گیری انقلاب و همراه کردن مردم نقش بسزایی داشته و امروز در تلاش است تا از این ناحیه بر ضد اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام کند و به همین منظور به هر اندازه که در بسیج اساتید فعالیت شود، جا دارد.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40583