printlogo


اطلاعات مک‌بوک جدید اپل فاش شد
کد خبر: 4202
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل، در گزارشی اعلام کرده است که این شرکت برای امسال مک‌بوک‌های بسیار جذابی طراحی کرده است. سر دسته این محصولات جدید یک مک‌بوک با صفحه نمایش ۱۶ یا ۱۶.۵ اینچی است. در واقع این مک‌بوک بزرگترین صفحه نمایش را در میان اعضای دیگر خانواده خود دارد، زیرا فروش مک‌بوک‌های ۱۷ اینچی در سال ۲۰۱۲ متوقف شد.

مینگ چی کو همچنین ادعا می‌کند که خط تولید جدید اپل شامل یک مک‌بوک ۱۳ اینچی نیز هست که از رم ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر تنها مک بوک پرو ۱۵ اینچی می‌تواند با این مقدار حافظه پیکربندی شود.

ارائه یک طراحی کاملاً جدید برای مک‌بوک مسئله‌ای عجیب است، زیرا تنها کمتر از سه سال از ارائه اولین مک‌بوک Touch Bar این شرکت در سال ۲۰۱۶ گذشته است و معرفی این محصول چهار سال پس از معرفی مدل‌های قبلی Retina انجام گرفته بود. از سوی دیگر، این طراحی محبوبیت جهانی نداشته است، زیرا از صفحه کلید آن انتقاد‌های بسیاری شده بود.

همان طور که قبلاً خود شرکت اپل گفته بود، کو نیز معتقد است که Mac Pro جدید سال جاری با «قابلیت بروزرسانی آسان برای اجزای سازنده» عرضه می‌شود. جالب است بدانید که این تحلیلگر اولین جزئیات معتبر در رابطه با مانیتور خارجی این شرکت را در دست دارد و این امر نشان می‌دهد که اپل به بازار صفحه نمایش‌های حرفه‌ای بازگشته است. گفته می‌شود این صفحه نمایش ۳۱.۶ اینچی 6K دارای طراحی «نور پس زمینه نور مینی شبه LED» است. اپل تولید آخرین نمایشگر خود، یعنی نمایشگر تاندربولت را در سال ۲۰۱۶ متوقف کرد؛ در حال حاضر بهترین گزینه برای صاحبان مک‌های مدرن، صفحه نمایش ۲۷ اینچی UltraFine 5K ال‌جی است که از سوی اپل تحریم شده است.

گزارش مینگ چی کو علاوه بر این مک‌بوک‌های جدید از محصولات دیگر اپل نیز اطلاعات خوبی می‌دهد. این فرد در ادامه حرف‌هایش از مدل‌های جدید ایرپاد و شارژر‌های AirPower صحبت کرد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/4202