printlogo


آیت‌الله اراکی :
جبهه مقاومت هیچ حد و مرزی برای مبارزه با استکبار نمی شناسد/ آغاز دوره پیروزی جبهه اسلامی جهانی است
کد خبر: 4255
آیت الله اراکی گفت: در هرجایی که مستکبران عالم در آنجا حضور دارند جوانان جبهه مقاومت هم حضور خواهد داشت و هیچ حد و مرزی برای مبارزه با استکبار نمی شناسند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حضرت آیت‌الله العظمی اراکی دبیر کل تقریب مذاهب اسلامی در همایش بزرگ جوانان محور مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که شامگاه پنج شنبه 2 اسفند مدرسه علمیه امام کاظم(ع) شهر مقدس قم برگزار شد اظهار داشت: در آستانه دهه پنجم انقلاب بزرگ اسلامی هستیم و این اجتماع بزرگ پیامی نو را به جهان مخابره می کند، پیام این اجتماع بزرگ این است اگر تاکنون انقلاب اسلامی ما محدود به کشور ما و یا محدوده ما بوده است در این آغاز دهه پنجم انقلاب جبهه مقاومت به سراسر جهان منتقل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در هرجایی که مستکبران عالم در آنجا حضور دارند جوانان جبهه مقاومت هم حضور خواهد داشت و هیچ حد و مرزی برای مبارزه با استکبار نمی شناسند آغاز دوره پیروزی جبهه اسلامی جهانی است.

آیت الله اراکی افزود: امروز ما علائم پیروزی های گسترده جبهه مقاومت اسلامی را در جای جای این منطقه و جهان مشاهده می کنیم، جوانان یمن جوانان عراق و سوریه و فلسطین و جوانان ایرانی همه در کنار هم در مقابل سلاح های قدرتمند آمریکایی و اسرائیل مقاومت کرده و به پیروزی های بزرگی دست یافته اند.

دبیر کل تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: جبهه مقاومت اسلامی به درجه ای از بلوغ رسیده است که تا دشمن را از پای نیندازد و ریشه دشمن را نخشکاند از پای نخواهد ایستاد.

وی گفت: جوانان جبهه مقاومت اسلامی تا نابودی کامل اسرائیل این غده سرطانی منطقه و برخی خودفروخته ها و دست نشانده های استکبار جهانی در منطقه دست از مقاومت و مبارزه بر نخواهند داشت.

آیت الله اراکی  تأکید کرد: همان طوری که انقلاب اسلامی توسط جوانان از قم با پیروی از حضرت روح الله بر طاغوت پیروز شد و توانست به رهبری امام خمینی (ره) به دنیا نشان دهد که پیروزی مستضعفان بر مستکبران قطعی است و هرگز دست از پای نخواهد نشست


دبیر کل تقریب مذاهب اسلامی بیان داشت: جبهه مقاومت امروز توانسته از ایران به جای جای جهان الگوی خود را معرفی کند و پرچم اسلام را در اقصی نقاط این جهان هستی جای گذاری کند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/4255