printlogo


فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:
افزایش 180 درصدی جرایم سایبری در استان قم / ارتقای امنیت اخلاقی اولویت نیروی انتظامی در سال آینده
کد خبر: 4342
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این که افزایش جرائم سایبری رشد نگران کننده ای داشته است، گفت: در سال 97 شاهد افزایش 180 درصدی جرایم سایبری در استان قم هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار عبدالرضا آقاخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که سال 97 سال هم فکری و همدلی نیروی انتظامی با مردم بود، اظهار داشت: اولویت های سال 98 نیروی انتظامی مقابله با سرقت ها و به خصوص در زمینه پیشگیری است.

وی افزود: اولویت های دیگر نیروی انتظامی ساماندهی عبور و مرور و امور ترافیکی ، ارتقای امنیت اخلاقی و پاکسازی محلات از معتادان متجاهر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم برخورد با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر را نیز از اهداف نیروی انتظامی در سال آینده عنوان کرد و بیان داشت: آموزش های همگانی در محافل و مساجد و برخورد ویژه با دلالان ارز و فروش غیرقانونی دلار در استان از جمله مواردی است که در سال 98 لحاظ خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی خانه های مسافر از اولویت های دیگر نیروی انتظامی است که به صورت جدی به آن پرداخته می شود.

سردار آقاخانی به اهمیت امنیت در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در سال 97 جرایم رایانه ای و سایبری بیش از 180 درصد افزایش یافته و بحث پیشگیری در این زمینه یکی از اولویت های اصلی پلیس است.

وی خاطر نشان کرد: در سال 98 نیز 22 پروژه عمرانی در دستور کار پلیس قرار دارد و قطعا با برنامه ریزی صورت گرفته این مهم عملیاتی می شود.

فرمانده انتظامی استان قم به مسئله حجاب و عفاف اشاره کرد و ابراز داشت: در ماه های جاری طرح های مستمر امنیت اخلاقی در استان در حال اجرا است و در تلاش هستیم در ارتقای امنیت اخلاقی وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: البته باید به این مهم هم اشاره کنیم که 26 دستگاه و سازمان در این زمینه نقش دارند و باید به وظایف خودشان عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ابراز داشت: 7 باند در یک ماه اخیر منهدم و 33 نفر را در این زمینه دستگیر شدند.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/4342