printlogo


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی:
جوانان موتور محرک اجرای بیانیه گام دوم هستند
کد خبر: 4477
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات امروز مردم از کارگزاران است نه نظام و حاکمیت، گفت: جوانان موتور محرک اجرای بیانیه گام دوم انقلاب هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین ولدان صبح امروز در نشست خبری با موضوع نقش جبهه فرهنگی در تحقق گام دوم انقلاب با اشاره به اینکه رهبری در سال 92 بر لزوم تشکیل جبهه فرهنگی تاکید کرد، اظهار داشت:این جبهه ها در تمام استان ها از جمله استان قم تشکیل شد.

وی ادامه اد:این جبهه متشکل از 20 کارگروه در بخش های موضوعی ، مسائل اجتماعی ، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و... می باشد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به عناوین این گروه ها، افزود: مسجد محوری ، جهاد و شهادت، رسانه، اقتصاد مقاومتی، هیئت ، نوجوانان و خانواده از جمله این عناوین  کارگروه ها می باشد.

وی ابراز داشت:  در این جبهه فعالین، مراکز فعال و فعالیت ها توسط اعضا رصد و شناسایی می کنند و در رسانه شهید باقری ثبت می شود که امروز قم در عرصه رصد رتبه اول در کشور را دارد.

ولدان با اشاره به اینکه بعد از رصد شبکه سازی اتفاق می افتد، گفت:بعد از این مراحل نوبت به توانمندی می رسد کروبی این موارد جبهه مردمی فعالین فضای مجازی می شود.

وی ادامه داد:بیانیه گام دوم انقلاب در واقع منشور زندگی نو در حیات جمهوری اسلامی می باشد، در این گام جوانان پر نشاط و پر انرژی کار را دردست دارند.

مسئول نهاد نماز جمعه با اشاره به اینکه رهبری در بیانیه خود 40 بار از کلمه جوان استفاده کرده اند، خاطرنشان شد:  این حرکت مهم توسط جوانان انجام خواهد شد و جوانان موتور محرک این بیانیه هستند.

وی با اشاره به نقش جبهه فرهنگی قم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، عنوان داشت:ایجاد انگیزه و بینش و پیمایش نقشه راه انقلاب ازجمله اقدامات موثر این مسئله می باشد؛ مشکل امروز مردم نشان از کم کاری کارگزاران می باشد در حالی که اصل نظام و اسلام مشکلی ندارد.

ولدان با اشاره به برگزاری همایش گفت: فردا در ساعت هشت صبح در پژوهشکده باقرالعلوم میدان مصلی با حضور نخبگان علمی و فرهنگی قم و کشور برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/4477