printlogo


دبیر برگزاری اولین دوره تربیت مدرس سطح دو:
هدف این دوره ایجاد و راه اندازی نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در کشور است
کد خبر: 4768
دبیر برگزاری اولین دوره تربیت مدرس سطح 2 سواد رسانه ای بسیج بااشاره به اینکه در این دوره 120 منتخب از کل کشور حضور دارند ، گفت: ما تلاش می کنیم تا نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان ها شروع به کار کند و در نقاط مختلف کشور سواد رسانه ای تدریس شود.
محمد جواد نوروزی دبیر برگزاری دوره در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به هدف برگزاری این دوره، اظهار داشت: ما برای سواد رسانه ای یک برنامه مفصل را در نظر گرفته ایم به نوعی که قبلا در سازمان بسیج کلاس ها و دوره های سواد رسانه ای بصورت نامنظم و غیر استاندار برگزار می شد.

وی ادامه داد: مدرسانی در سطح استان ها وجود داشت که این افراد با هماهنگی نواحی استان ها در مدارس و پایگاه های بسیج و.. در این زمینه تدریس می کردند البته محتوا و مباحث در اختیار خود مدرسان بود یعنی هیچ قاعده و نظم خاصی نداشت.

دبیر برگزاری اولین دوره تربیت مدرس سطح 2 سواد رسانه ای بسیج در کشور بیان داشت:  امسال ما در راستای استاندار سازی دوره های سواد رسانه ای تلاش کرده ایم دوره های تربیت مدرس را برگزار کنیم که این دوره ها در سه سطح برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: سطح اول مدرسان درجه سوم قرار دارند که این دوره بصورت مجازی برگزار شده است و افراد شرکت کننده در این دوره در صورت کسب مدرک در انتهای دوره محتوایی که توسط سازمان بصورت منظم و منسجم آماده شده را دریافت می کنند.

نوروزی عنوان داشت: متقاضیان این دوره علاوه بر اینکه آموزش مورد نیاز را می ببیند فایل پاور پوینت ، پرده نگار،فیلم و کلیپ آموزش این دوره را هم دریافت می کنند تا بتوانند براحتی آن دراستان های خود تدریس کنند .

وی ابراز داشت: در حال حاضر در حال برگزاری دوره سطح دو در استان قم هستیم و شرکت کنندگان در این دوره منتخبین دوره اول می باشند که در این دوره حضور دارند.

دبیر برگزاری اولین دوره تربیت مدرس سطح 2 سواد رسانه ای بسیج خاطرنشان کرد: در دوره سطح یک همزمان 700نفر آموزش می بینند و از بین این تعداد 120نفر برای دوره سطح دو گلچین شده اند و امروز به صورت حضوری  از تمام استان های کشور در این دوره حضور دارند.

وی افزود: در این دوره تلاش می شود تا سطح این افراد یک پله ارتقا  داده شود تا هم بتوانند مدرس باشند و هم بتوانند مشکلات مدرسین دیگر در استان خود را حل کنند .

نوروزی در خاتمه یاد آور شد: ما تلاش می کنیم تا نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان ها شروع به کار کند و در نقاط مختلف کشور سواد رسانه ای تدریس شود.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/4768