printlogo


مردم گران فروشی را گزارش دهند
کد خبر: 4814
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی در خصوص اقلام مورد نیاز نوروز را به سامانه 124 تماس گزارش دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمدرضا سمیعی نسب  عنوان کرد: در طرح نظارتی ویژه نوروز که از ابتدای بهمن ماه شروع شده و تا 15فروردین ادامه دارد، وظیفه ی سازمان صمت صرفا نظارت بر بازار است.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: قیمت اقلام و کالای های مورد نیاز مردم در ایام نوروز مشخصا قیمت معینی ندارد و وظیفه ی ما بررسی میزان سود فروشندگان است که در این طرح اگر میزان سود عمده فروشی شان از قیمت فاکتور متعارف و معمول نباشد، با آنان به مثابه گران فروشی برخورد می شود.
 
سمیعی نسب با بیان اینکه مردم نیز در این طرح همکاری لازم را انجام دهند، عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی در خصوص اقلام مورد نیاز نوروز که شامل پوشاک، میوه، آجیل و سایر کالا های اساسی مانند برنج و روغن و غیره است، با شماره 124 تماس حاصل نمایند و یا به صورت حضوری به سازمان صمت مراجعه نمایند و به صورت کتبی  شکایت خود را تنظیم کنند که ضرر و زیان شان جبران شود.
 
وی در خصوص تعیین قیمت گوشت اظهار کرد: توزیع گوشت و قیمت گذاری آن، مربوط به بخش دام و طیور سازمان جهاد کشاورزی است و سازمان صمت در این خصوص وظیفه‌ای ندارد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/4814