printlogo


نگاهی به سال 97؛
سالی که توطئه های دشمنان در نطفه خنثی شد
کد خبر: 5430
اوج حمایت، همدلی، همراهی و دفاع مردم از نظام انقلاب اسلامی ایران درست در همان روزی رقم خورد که دشمنان آن روز را برای براندازی نظام در نظر گرفته بودند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سال 97 برای جمهوری اسلامی ایران با سال های دیگر تفاوت های اساسی داشت به طوری که دشمنان نظام برای ضربه زدن به کشور از تمامی داشته های خود استفاده کردند.

در ماه های ابتدایی سال 97 ترامپ بعد از ماه ها تهدید از معاهده ای که ماه ها برای توافق بر روی آن نمایندگان 6 کشور آلمان، چین ، روسیه، آمریکا، انگلستان و فرانسه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کرده بودند، خارج شد.

البته این پایان کار نبود به طوری که جان بولتون مشاور رئیس جمهور آمریکا در همان زمان خبر از برنامه ریزی این کشور برای براندازی نظام خبر داد و به صورت علنی از عزم این کشور برای جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب خبر داد.

آمریکا برای عملیاتی کردن پروژه خود با خارج شدن از برجام با اعمال تحریم های جدید، اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داد و حتی صحبت از تابستان داغ در کشورمان کردند.

این اقدامات آمریکا که با هدف براندازی نظام صورت می گرفت متاسفانه در ماه های اول با تصمیمات اشتباه و غیر کارشناسی دولتی ها همراه شد به طوری که روزهای متهلبی را در کشور و بازار رقم زد.

این التهاب به حدی بود که قیمت دلار تا مرز 20 هزار تومان نیز رسید اما با هشدارهای دلسوزان نظام و تغییر مدیرانی که در راس بانک مرکزی اقدام به تخلف و به عبارت بهتر دلالی می کردند بازار ارز و طلا به سمت آرامش حرکت کرد.

دشمنان که نتوانستند در برنامه ریزی خود در کشیدن مردم به کف خیابان موفق شوند به دنبال اهداف دیگر خود بودند تا براندازی نظام را رقم بزنند.

در اوج تهدیدات دشمنان نظام این مردم بودند که بار دیگر در صحنه حاضر شدند و با وجود تمام کاستی ها بر ضرورت دفاع از انقلاب و نظام تاکید کردند.

اوج حمایت، همدلی، همراهی و دفاع مردم از نظام انقلاب اسلامی ایران درست در همان روزی رقم خورد که دشمنان آن روز را برای براندازی نظام در نظر گرفته بودند.

22 بهمن امسال که از ماه ها قبل سردمداران استکبار جهانی بر روی آن انگشت گذاشته و گفته بودند که انقلاب اسلامی این روز را نخواهد دید نه تنها این هدف گذاری آن ها محقق نشد بلکه بر اساس آمارهای رسمی مردم ایران با وجود شرایط بد جوی حضور پروشورتری داشتند.

در واقع باید گفت باید قدردان این مردمی باشیم که هر زمانی که انقلاب را در خطر دیدند با حضور یکپارچه خود از آن دفاع کردند و شایسته این مردم است که به نحو احسن از آن ها قدردانی کرد.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/5430