printlogo


مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم :
بزرگداشت «۴۰ فیلم، ۴۰ فیلم‌ساز» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 6116
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم از برگزاری آیین بزرگداشت ۴۰ فیلم ۴۰ فیلم‌ساز در قم خبر داد و گفت: این آیین به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در روز ۲۲ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد غفاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری آیین بزرگداشت 40 فیلم 40 فیلم‌ساز در قم خبر داد و گفت: این آیین به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه 22 فروردین‌ماه ساعت 17 در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فضای فرهنگ و هنر در شهر قم گفت: آن‌گونه که باید از ظرفیت‌های فرهنگ و هنر قم استفاده نمی‌شود درحالی‌که شهر مقدس قم از جایگاه ویژه‌ای به دلایل مختلف در زمینه فرهنگ و هنر است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم با اشاره به چهره‌های شاخص هنری در استان قم ابراز کرد: ارتباط هنرمندان شهر با حوزه هنری بسیار خوب بوده و خود را فرزند قم می‌دانند.

وی با اشاره به فعالیت‌های حوزه هنری استان قم در سال گذشته عنوان کرد: شناسایی افراد مستعد در حوزه هنری یکی از کارهای مهمی بوده که در این مکان انجام می‌گیرد، نسلی که در زمینه‌های مختلف در حوزه هنری آموزش‌دیده و تربیت‌یافته‌اند ثمره آن را در سال 98 خواهیم دید.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم بیان کرد: دو کتاب مرگ بر شاه و خاطرات بارک الله شیخ حسن خاطرات شیخ حسن از رزمندگان سپاه قم در سال جدید رونمایی می‌شود، همچنین دو تن از 14 هنرمندی که در لیست هنرمندان چهره شاخص سال کشور هستند از هنرمندان قم هستند.

غفاری در پایان گفت: بالای صد نفر در استان قم در زمینه تئاتر مساجد در حال فعالیت می‌کنند.



انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/6116