printlogo


مدیرکل کمیته امداد قم در گفتگو با قم فردا:
41 هزار نفر در قم تحت پوشش کمیته امداد هستند/ نیازمند حمایت جدی خیرین هستیم
کد خبر: 6264
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان این که 41 هزار نفر در قم تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: با توجه به افزایش قیمت ها در سال جاری نیازمند حمایت جدی خیرین هستیم.
  اکبر میرشکار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره درآمدهای کمیته امداد در سال 97 اظهار داشت: در سال 97 با تلاش های صورت گرفته ۷ میلیارد تومان افزایش درآمد داشتیم که شاهد رشد ۱۹ درصدی بودیم.

وی ادامه داد: کل درآمد کمیته امداد استان قم ۴۵ میلیارد تومان بود که بیش از ۷۰ درصد آن کمک های نقدی بود که نقش موثری در بهبود خدمات داشت.

میرشکار بیان داشت: در سال گذشته برای اولین بار در اکرام ایتام توانستیم ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان به هر یک از ایتام تخصیص دهیم.

وی تعداد افراد تحت پوشش کمیته را 41 هزار نفر عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به افزایش قیمت اقلام مصرفی و خانگی در سال جاری نیازمند حمایت جدی خیرین برای ارائه خدمات بهتر و مفیدتر به مددجویان هستیم.

مدیر کل کمیته امداد قم به حمایت های دولت اشاره کرد و بیان داشت: دولت اعتباری که به غیر از مستمری مددجویان می دهد ۱۸ میلیارد تومان است که نیازمند یاری مردم برای افزایش آن هستیم.

وی افزود: برای کمک هزینه ازدواج و جهیزیه مبلغ 5 میلیون تومان از طرف کمیته اختصاص می یابد که با گرانی های اخیر بسیار اندک است به همین منظور به مشارکت های مردمی در این بخش نیز نیاز داریم.

میرشکار تاکید کرد: در کنار این موارد 1500 بیمار صعب العلاج تحت پوشش داریم که هزینه های درمانی و نگهداری بالایی دارند.

وی در ادامه به نقش رسانه ها در یاری رساندن به مردم محروم و همچنین کمیته امداد اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه به خصوص فضای مجازی رسانه ها می توانند یاری رسان کمیته امداد می باشند و برنامه های خوبی برای همکاری با رسانه ها در نظر داریم که اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/6264