printlogo


سربازان گمنام امام زمان(عج) مخلص ترین مدافعان نظام اسلامی
کد خبر: 6947
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به راستی چه فرخنده و مبارک است روزی که به پاس اخلاص و مجاهدت عزیزانی از غیورترین و فداکارترین فرزندان این ملت که با عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) نامیده شده و از این منظر باید نیمه شعبان در تجلیل از ایثار و فداکاری این گمنامان قهرمان که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در اوج مظلومیت قرار دارند، از مولود این شب فرخنده خواست که همواره یاری‌گر و حامی آنان باشد و حقاً نیز تاکنون چنین بوده است.

مقام معظم رهبری در بیانی صریح در این خصوص می‌فرمایند: «وزارت اطلاعات مظلوم است، اما در اوج مظلومیت اقتدار دارد. در اقتدار وزارت اطلاعات همین بس که هنوز سازمان‌های بزرگ جاسوسی دنیا در کف عملیات‌های اطلاعاتی-امنیتی آن مانده‌اند و انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند».

با عنایت به این حقیقت مسلم که امنیت یکی از ارکان اساسی برای قوام هر جامعه و نیل آن به سمت پیشرفت همه جانبه است و از سوی دیگر، هر فردی بدون آن نمی‌تواند به راحتی به زندگی خود ادامه دهد، لذا تلاش و مجاهدت بی دریغ و مخلصانه کارکنان و نیروهای وزارت اطلاعات در دفاع و صیانت از منافع ملی و ارزش‌های نظام اسلامی، حفظ و تقویت انسجام داخلی و به خصوص مبارزه با تروریسم و اشرار و به تبع آن تامین امنیت ملت بزرگ ایران، جزو کلیدی ترین و جدی ترین امور کشور ما به شمار می‌رود که متاسفانه گاه در هیاهوی رسانه‌ها و شبه رسانه‌های امروز جامعه، برخی از اهمیت آن غفلت می‌کنند.

از این منظر بی هیچ اغراقی باید گفت نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) به نام و عنوان زیبا و پرمعنای «سربازان گمنام امام زمان(عج)» نشان دهنده جایگاه و نقش کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در راستای دفاع تمام عیار از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه دشمنان قسم خورده اسلام و نظام است.

در این بین، هر چند به دلیل اقتضائات و شرایط خاص کاریِ بچه‌های وزارت اطلاعات، مردم آن‌ها را نمی‌شناسند، اما شک نداریم که هیچ ایرانیِ باوجدان و باغیرتی نیست که در دل و زبان، آنان را تحسین نکرده و از مجاهدت‌های خاموش آن‌ها تجلیل به عمل نیاورد؛ به تعبیر یکی از بزرگان، نیروهای خدوم وزارت اطلاعات سربازان گمنام حضرت حجت بن الحسن(عج) هستند که به یقین بودن ما در گرو فعالیت آن‌ها و امنیت امروزمان در ازای به خطر افتادن امنیت آنهاست.

آری! این دلاورمردان عزیزند و مایه عزت این کشور و از آن جا که شبانه روز در مسیر اعتلای نظام اسلامی و خدمت به این مردم ولایتمدار و رنج کشیده در تلاش اند، شایسته بهترین تجلیل‌ها هستند، هر چند که باز به دلیل شرایط کاری، شاید چنین تجلیلی دست کم درباره آن‌ها همچون دیگر اقشار و طیف‌های جامعه عملی نباشد، اما همین که سکاندار حکیم و بیدار انقلاب از این عزیزان به عنوان زحمت کش‌ترین و دلسوزترین ماموران و مسؤولان نظام یاد کرده و تعبیر سربازان بی نام و نشان و ناشناخته درباره آنان را تعبیر درستی برشمردند، کافی است تا به اهمیت و ضرورت فعالیتشان ایمان و باور عمیق پیدا کنیم.

مهدی مرادی

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/6947