printlogo


سازمان فرهنگی شهرداری مسئول ساماندهی خانه های بازی کودکان شد
کد خبر: 7403
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به رشد چشمگیر خانه های بازی کودکان گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با الزام فرمانداری به عنوان مسئول ساماندهی خانه های بازی کودکان شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسن مالکی نژاد عصر دوشنبه درنود و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری، با بیان اینکه تعرفه ها، آئین نامه های اجرایی و استانداردهای خانه های بازی کودک در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تدوین و در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم بررسی شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه آپارتمان نشینی در شهر قم به تبع شهرهای دیگر رو به افزایش است و در منازل نیز محوطه لازم برای بازی کودکان وجود ندارد، برای جبران این کمبود، شاهد رشد تاسیس خانه های بازی کودک در قم هستیم که شهرداری ملزم به ساماندهی این خانه ها شده است.

**عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم نیز دراین جلسه با اشاره به تدوین نهایی آئین نامه خانه بازی کودک در سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری قم گفت: بیش از 100 خانه بازی در قم فعالیت می کنند که آنها تقریبا رها شده هستند و هیچگونه نظارتی صورت نمی گیرد.
حجت الاسلام سید محمد آتش زر، با تاکید بر لزوم نظارت بر خانه های بازی کودکان در سطح شهر اظهار داشت: با ابلاغ فرمانداری سازمان فرهنگی شهرداری قم متولی ساماندهی، صدور مجوز و فعالیت این خانه های بازی، تعیین شده است که در این راستا آئین نامه ای در سازمان فرهنگی ورزشی شهردرای تدوین و در کمیسیون فرهنیگ شورا مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه درآمد خانه های بازی کودک از 100 میلیون تا 500 میلیون ریال در ماه است گفت: اگر نظارت بر این خانه ها وجود نداشته باشد، می تواند مشکلاتی ایجاد کند، که ضرورت ساماندهی و نظارت مستمر بر این خانه ها بسیار ضروری است.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/7403