printlogo


کاپ جهانی شانگهای؛ زهرا نعمتی پنجاهم شد
کد خبر: 7901
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،
 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله مقدماتی مسابقات ریکرو کاپ جهانی شانگهای در چین برگزار شد و کمانداران ایرانی به مصاف حریفان خود رفتند.  مسابقات مرحله حذفی از فردا آغاز خواهد شد.


* در ریکرو انفرادی مردان، محمدصادق کبودانی با امتیاز 642 شصت و  چهارم شد. وی در مرحله حذفی در نخستین دیدار حریفی از تایلند را پیش رو  دارد.


*‌ صادق اشرفی با امتیاز 632 و قرار گرفتن در رده 81 مرحله  مقدماتی باید در نخستین مسابقه خود در مرحله حذفی مقابل کمانداری از روسیه  قرار بگیرد.


* رضا شبانی با امتیاز 619 هشتاد و نهم شد. وی در مرحله حذفی به مصاف حریفی از هند به میدان می‌رود.


* امین پیرعلی با امتیاز 609 و با قرار گرفتن در رده نود و یکم، در مرحله یک چهل و هشتم کمانداری از چین‌تایپه را پیش رو دارد.


*‌در ریکرو انفرادی زنان در مرحله مقدماتی، نیلوفر علیپور با  امتیاز 626 سی و دوم شد. وی در مرحله نخست حذفی استراحت دارد. علیپور در  مرحله دوم مقابل نماینده هند به میدان می‌رود.


*شیوا شجاع‌مهر با امتیاز 616 و قرار گرفتن در رده چهل و هفتم، در مرحله حذفی کمانداری از فنلاند را پیش رو دارد.


*زهرا نعمتی با امتیاز 614 در مرحله مقدماتی پنجاهم شد. وی در مرحله نخست باید مقابل نماینده ژاپن قرار بگیرد.


*پارمیدا قاسمی با امتیاز 602 و قرار گرفتن در رده شصت و دوم، در مرحله حذفی مقابل نماینده بنگلادش قرار می‌گیرد.


*در ریکرو تیمی مردان، تیم کشورمان با امتیاز 1893 در رده 22  قرار گرفت. تیم ملی کشورمان در دور نخست مرحله حذفی مقابل هند به میدان خواهد رفت.


* در ریکرو تیمی بانوان تیم کشورمان با امتیاز 1856 در رده  سیزدهم ایستاد. ایران در مرحله حذفی دور نخست استراحت دارد و در مرحله یک  هشتم باید مقابل انگلیس قرار بگیرد.


* در میکس تیم ریکرو هم تیم ایران با امتیاز 1263 در رده نوزدهم قرار گرفت. ایران در مرحله حذفی باید به مصاف مغولستان برود.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/7901