printlogo


امام جمعه قم:
جنگ روانی امروز از سوی عوامل داخلی دشمنان است/ملت ایران با پایداری و مقاومت دشمن را خسته خواهد کرد
کد خبر: 8363
عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ملت ایران با پایداری و مقاومت دشمن را خسته خواهد کرد، گفت:گزینه نظامی و جنگ روانی که امروز به راه افتاده است توسط دشمنان و عوامل داخلی آنها در کشور دامن زده می شود که نباید به آن توجه کنیم.
 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه هیچ جنگ نظامی رخ نمی دهد و این یک جنگ روانی است، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که دشمن بر کشور ما تحمیل کرده است و با توجه به تحریم های اقتصادی ، طبیعتا دشمن برای پیشبرد اهداف خود به جنگ روانی در کشور متوسل می شود یعنی فضا را آن چنان سنگین جلوه دهند تا در نهایت به آن اهدافی که مورد نظر دشمن است برسند.

وی ادامه داد: آنچه که برای مردم و جامعه ما مهم است این است که دشمنی دشمنان ما از شروع انقلاب تا به امروز بوده و هر زمان با یک ترفند مطالبی را مطرح کرده اند.

امام جمعه قم افزود: این روزها بحث داغی که مطرح شده است بحث نظامی می باشد و برخی مسائل دیگر که دشمنان در خصوص ایران اسلامی مطرح می کنند اما آن چیزی که برای ما مهم است نباید به این مسائل و آنچه دشمنان و عوامل داخلی آنها به آن دامن می زنند توجه داشته باشیم و باید سخنان رهبری معظم انقلاب را ملاک عمل خود قرار دهیم.

وی عنوان داشت:  با توجه به شرایطی که فعلا کشور ما دارد و با توجه به شرایطی که نیروهای مسلح ما دارند و با توجه به شرایطی که مردم فداکار و ایثارگر ما دارند ، تاکنون در هر مرحله و مسئله ای پیروزی با ملت ایران بوده است از این به بعد هم ملت سرافراز و سربلند ایران به فضل پرودگار عالم در مقابل همه دسیسه ها و توطئه ها دشمنان پیروز بیرون خواهد آمد.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشت: ما تجربه هشت سال دفاع مقدس را داریم و در آنجا با همه آنچه که دیدیم و کشورهای مختلف که به کمک صدام آمدند اما به دلیل استقامت و پایداری ملت ایران پیروز نهایی ایران اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد:  در این گونه موارد هم باور ما این است که باید در مقابل همه توطئه های دشمنان از خود پایداری و استقامت نشان دهیم و به تعبیر رهبری معظم انقلاب دشمن می خواهد ما را خسته کند ولی با مقاومت و پایداری خودمان ما به فضل الهی دشمن را خسته خواهیم کرد.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8363