printlogo


ابطحی: بیانات رهبری درمورد عدم مذاکره و نبود جنگ تکلیف همه را روشن کرد
کد خبر: 8438
عضو مجمع روحانیون مبارز نوشت: اعلام تصمیمات نظام در مورد مسایل اقتصادی توسط رهبری به خصوص بخش پایانی آن که در مورد آمریکا وعدم مذاکره و نبود جنگ اعلام نظر کردند، در این وضعِ سخت می تواند در داخل و خارج تکلیف همه را روشن کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدمحمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در کانال شخصی خود با اشاره به حضورش در دیدار دیشب رهبر انقلاب با کارگزاران نظام اظهار داشت: دیدار رمضانی رهبری معظم با مسئولان نظام و دست اندرکاران حکومت، امسال در  شرایط پر هیاهو و در اوج رجز خوانی آمریکا و توجه همه دنیا به ایران بسیار مهم بود.

وی افزود: اعلام تصمیمات نظام در مورد مسایل اقتصادی به خصوص بخش پایانی آن که در مورد آمریکا وعدم مذاکره و نبود جنگ اعلام نظر کردند در این وضعِ سخت می تواند در داخل و خارج تکلیف همه را روشن کند و از سردرگمی و بلا تکلیفی و انتظار وترس بیرون آورد.

ابطحی نوشته است: من امسال از دعوت به این جلسه خوشحالتر از دفعات پیش  بودم تا روشن شود در برابر تهدیدات سنگین دشمنان ایران پشت سر رهبر کشورم هستم و از هیاهوی خشونت افرین و جنگی ضد ایرانی آمریکا وترامپ و هم پیمانان منطقه ای شان نفرت دارم.

عضو مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد: بعد از سالها به لطف یکی از اعضای دفتر ایشان رفتم جلو و از نزدیک سلام واحوالپرسی کردم و ایشان به رسم قدیم ابراز لطف کردند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8438