printlogo


مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا:
فرهنگ جهادی باید در همه عرصه های انقلاب زنده بماند/ثبت قرارگاه جهادی علمدار کربلا به عنوان موفق ترین گروه جهادی در کشور
کد خبر: 8821
مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا از ثبت قرارگاه جهادی علمدار کربلا به عنوان موفق ترین گروه جهادی در کشور خبر داد و گفت: فرهنگ جهادی بایستی در همه عرصه های انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود.
علی وکیلی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برخی فعالیت های گروه جهادی ، اظهار داشت: فرهنگ جهادی بایستی در همه عرصه های انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد: فرهنگ به استقلال اندیشیدن، و برون رفت از مشکلات و فشارهای اقتصادی و توانمند شدن در برابر دشمنان و امید و نشاط و آیندهء روشن، در گرو کار جهادی و فرهنگ جهاد است.

مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا با اشاره به مهمترین اقدامات این گروه جهادی گفت:یکی از مهمترین اقدامات گروه جهادی علمدار کربلا ایجاد کارگاه تولید برای حمایت از شعار رونق تولید و حمایت از خانواده های کم درآمد است.

وی بیان داشت: این قرارگاه در بحث جهیزیه دختران دم بخت هم فعالیت هایی داشته که می تواند به کمک مالی و تهیه کالای مورد نیاز اشاره کرد.

وکیلی ابراز داشت: در بحث درمان این قرارگاه به برخی خانواده های نیازمند کمک مالی نموده تا داروهای خود را تهیه کنند و همچنین استفاده از پزشکان خیر برای ویزیت رایگان بیماران و برگزاری جلسات مشاوره عمومی و خصوصی از جمله کارهای قرارگاه در این مسئله می باشد.

وی عنوان داشت: این قرارگاه جهادی برای افراد نیازمند گوشت گوسفندی تهیه کرده و همچنین برای برخی خانواده ها کفش، لباس، چادر تهیه و بین آنها توزیع نموده است.

مسئول قرارگاه جهادی علمدارکربلا با اشاره به کلاس های آموزشی و فرهنگی، اضافه کرد: این قرارگاه بر اساس نیاز اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی شامل کلاس قرآن، خیاطی، مددکاری و دوره های طب ایرانی _ اسلامی نموده و همچنین اقدام به اعزام زیارت اولی ها به مشهد مقدس
نموده است.

وی خاطرنشان کرد:در بحث عمرانی هم این قرارگاه اقدام به تعمیر منازل برخی نیازمندان و یا مسجد جوادالائمه در خیابان شاهد کرده و ازطرفی هم با توجه به اولویت بندهای انجام شده توسط تیم کارشناسان و رزومه افراد اشتغال زایی هم فعالیت می کند.

وکیلی با اشاره به ساماندهی تولید و فروش محصولات خانگی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید این قراگاه جهت اشتغالزایی و کارآفرینی ودرآمدزایی برای خانواده اقدام به ساماندهی مشاغل خانگی جهت عرضه و فروش نمود.

وی عنوان داشت: عرضه این محصولات خانگی در مکان های مشخص می باشد و هر خانواده ای با هر هنر خانگی می تواند محصولات خود را به فروش برساند.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8821