printlogo


اذان رهایی قدس قهرمان
کد خبر: 9033
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از ابتکارات بسیار ارزشمند وحیات بخش بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)؛  انتخاب آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ؛به نام روز قدس است.

هر سال در این روز عزیز مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی درحالی که حدودیک ماه میهمان سفره گسترده خداوند هستند به یکی از ثمرات وبرکات این ماه که رسیدگی به امورستمدیدگان ومظلومان می باشد توجه می کنند و پیش از پایان ماه مبارک؛ با حضور آگاهانه در صحنه راهپیمایی ضد صهیونیستی آمریکایی به حمایت و دفاع از ملت مظلوم فلسطین می شتبابند و به آنان پشتیبانی خود را اعلام می کنند.

درسی که از مکتب پرفروغ شهید ماه مبارک رمضان می آموزیم به ما یاد می دهد که دربرابر تهاجم تروریست های اسراییلی آمریکایی خون آشام و گرگ صفتان وحشی؛ آرام وساکت نباشیم.

درسی که از شهید ماه مبارک رمضان می گیریم؛ باید یاور ستمدیدگان و دشمن ظالمان باشیم! و مسلمانی را با رفتار خود معنای حقیقی کنیم.

باید به مقاومت ملتی که ده ها سال است اورا به زور و ظلم از خانه اش بیرون کرده اند تا رسیدن به پیروزی نهایی و رهایی از چنگال ظالمان کمک شوند و تمامی مسلمانان وانسان های آزاده جهان به ویژه ملت رشید ایران به ظاهر با کم ترین حمایت یعنی باحضور حماسی درراهپیمایی روز قدس شریف؛ به وظیفه انسانی اسلامی خود عمل کنیم و فریاد مظلومیت مردم فلسطین راپاسخ دهیم و مدعیان و طرفداران دروغ گوی حقوق بشر وتمدن نوین را رسوا سازیم.

بی شک هر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ما، با مشت های گره کرده؛ قدمی در نابودی آنان برداشته می شود وخانه های عنکبوتیشان رو به اضمحلال وغرق شدن می رود. و در لانه هایشان به کام مرگ گرفتار می شوند و به لاشه هایی پوسیده تبدیل می شوند.

حضور ملت بیدار و آزاده ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس عزیز؛ ضمن اعلام پشتیبانی از حرکت انتفاضه ملت مقاوم ومجاهد فلسطین و بارقه قوت و قدرت برای آنان؛ پیامی ژرف برای معاندان وطمع ورزان به کشور جمهوری اسلامی ایران سرافراز؛ باپیشتازی آمریکای جهان خوار خواهد بود تا بدانند ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی؛ زانوی تسلیم وتعظیم درمقابل یاوه سرایی ها وزیاده طلبی های آنان نخواهد زد و از تحریم ها و تهدید ها؛ تحرکات ومسافرت ها؛ و درشتی چشمان آنان و صداهای بلند و غرش های توخالی ذره ای به خودترس ویاس راه نداده و واهمه ندارند.

فداکاری، شجاعت؛ غیرت، بصیرت و ایمان و توکل و عزت مندی ملت هوشیار وآزاده ایران اسلامی بااتحاد وهم دلی در پرتو رهبری های حضرت امام خامنه ای عزیز وحکیم وپیروی از ولایت مطلقه فقیه؛ راه سلطه استکبار برایران اسلامی را مسدود وخواب های دشمنان تعبیر نخواهدشد! وفریب ها و دسیسه هایشان نقش برآب می شود.

وبیش تر از هر زمان دیگر باید مسئولان ومدیران دستگاه های دولتی وغیردولتی و قوای سه گانه با روحیه جهادی و کارشبانه روزی برای رفاه وآسایش و رونق تولید و خودکفایی وحل مشکلات و گرفتاری های اقتصادی در خدمت مردم بزرگوار باشند.

حضور پررنگ وحماسه ساز جوانان مومن وانقلابی ایران اسلامی؛ در راهپیمایی روزجهانی قدس؛ امید و نویدی به جوانان شجاع فلسطینی وتمام جوانان آزاده درسرتاسر جهان است تا ا لگوی تمام عیار خود را از جوانان عزیز ایرانی بگیرند.

جوانان و زنان ومردان قهرمان سرزمین فلسطین وقدس بیدار و نوارغزه براین باور باشید که باقیام و مقاومت در برابر ظلم و ظالمین و نظام سلطه و تمام اشغال گران صهیونیستی آمریکایی؛ معادلات و معاملات غاصبین را باطل می کنید و نصر و فتح عظیم نزدیک است و صدای اذان برپایی نماز باشکوه جماعت در قدس شریف به گوش می رسد.

در صراط مستقیم خداوند ثابت قدم بمانید و گام های خود را استوارتر از همیشه برداربد و بدانید که: فاصبر ان وعدالله حق! سوره مبارکه روم آیه ۶۰

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/9033