printlogo


لاهوتی:‌ مجلس نمی‌داند یارانه به چه کسانی می‌رسد و صرف چه کالاهایی می شود؟
کد خبر: 9588
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: مجلس تصویب کرده که 14 میلیارد دلار به 25 قلم کالای اساسی اختصاص پیدا کند ؛ این در حالی است که امروز ما نمی دانیم این یارانه به چه کسانی می‌رسد و صرف چه کالاهایی می شود؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور گفت: مجلس چه درست و چه غلط تصویب کرد که 14 میلیارد دلار به 25 قلم کالای اساسی اختصاص پیدا کند و این در حالی است که امروز ما نمی دانیم این یارانه به چه کسانی می رسد و صرف چه کالاهایی می شود.

وی با بیان اینکه رقم معادل 14 میلیارد دلار، 50 هزار میلیارد تومان می شود افزود: این در حالی است که کل یارانه پرداختی به مردم چیزی معادل 41 هزار میلیارد تومان است. تاثیر این یارانه 50 هزار میلیارد تومانی در زندگی مردم چیست. مردم فقط این مسئله را از چشم رئیس جمهور و دولت نمی بینند بلکه ما نمایندگان را نیز در این موضوع مقصر می دانند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور تصریح کرد: چرا باید پسماندهای زباله در استان های جنوبی کشور در استان گیلان تخلیه شود، این تصمیم غلط را چه کسی گرفته است در حالی که استان گیلان باید استان نمونه در گردشگری و جذب گردشگر باشد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/9588