آیت الله شیخ عیسی قاسم در قم:

دولت ترامپ، دولت شیطان است / معامله قرن حریت و آزادی مردم فلسطین را از بین می‌برد

رهبر شیعیان بحرین بابیان این‌که دولت ترامپ، دولت شیطان است، گفت: معامله قرن حریت و آزادی مردم فلسطین را از بین می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم شب گذشته در همایش بزرگ شباب المقاومه که در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: دولت ترامپ یک دولت شیطانی است که تنها به هیاهو و جنجال رسانه‌ای می‌پردازد و در درون خود چیزی ندارد.

وی به معامله قرن اشاره کرد و گفت: در معامله‌ای قرن فلسطین باید همه‌چیز خود را بدهد و در این میان باید با ترامپ دست بدهد و دست خدا را رها کند.

رهبر شیعیان بحرین ادامه داد: معامله قرن یعنی این‌که دین خود را بفروشیم و دست خودمان را از دست خدا جدا کنیم، کدام مسلمان عاقلی این کار را انجام می‌دهد.

وی بابیان این‌که ما در برابر معامله قرن خواهیم ایستاد، افزود: صبر کنید و قطعاً این صبر پیروزی را برای شما در دنیا به همراه خواهد داشت چراکه این وعده‌ای خدا است.

مقاومت دفاع از فلسطین است

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: حریت و آزادی خودمان را نخواهیم فروخت و در برابر ترامپ خم نخواهیم شد و راه مقاومت را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: مقاومت دفاع از فلسطین است که اسرائیل آن را اشغال کرده است و ما باید از مردم فلسطین در برابر دشمنان دفاع کنیم.

رهبر شیعیان بحرین تأکید کرد: مقاومت در برابر دشمنان لازم و ضروری است و باید از خاک کشورهای اسلامی قاطعانه دفاع کرد.

وی افزود: شهادت و دفاع ما برای زمین و امت خاصی نیست بلکه برای کل امت اسلام و همه‌ای انسان‌ها است و سعادت انسان‌ها در دفاع از مظلومان است.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بیان داشت: همه‌ای عالم بدانند جبهه مقاومت به هیچ سرزمینی حمله نمی‌کند و این دکترین مقاومت است.

وی ادامه داد: راه خدا یکی است و آن توسل به خداوند و اسلام است که نباید در هیچ شرایطی فراموش شود.

قتل در اسلام بزرگ‌ترین گناه است

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: قتل در اسلام بزرگ‌ترین گناه است و کشتن هرکسی گناه بزرگی است اما یک قتلی داریم که باعث زنده شدن و احیای زندگی مردم و بی‌گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: در دین ما شوق به شهادت و کشتن کفار سفارش شده است به‌طوری‌که در قرآن آمده است: قتال و جهاد برای شما واجب شده است هرچند که این کار برای شما سخت باشد.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم ابراز داشت: دشمنان و کفار به دنبال ایجاد فساد در جهان هستند و این وظیفه‌ای ما است که از ستمدیدگان حمایت کنیم.

وی افزود: آمادگی نیروهای نظامی برای مقابله با ستمگران باید همیشگی باشد و با این آمادگی علاوه بر ستمگران باید شیطان را بترسانید.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: اگر با دشمن خدا مقابله نشود محیط زندگی انسان‌ها فاسد می‌شود و علاوه بر این جهاد علیه ستمگران از ضروریات دین است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ بین حق و باطل همواره وجود داشته است به‌طوری‌که در زمان انبیاء نیز جبهه باطل همواره در مقابل جبهه حق قرار داشت.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/10082
اخبار مرتبط

نظرات شما