آیت الله فقیهی در گفتگو با قم فردا:

ترویج بی حجابی یکی از اهداف اصلی دشمنان نظام است / ضرورت همکاری دستگاه‌ها با پلیس در اجرای طرح‌های حجاب و عفاف

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که ترویج بی‌حجابی یکی از اهداف اصلی دشمنان نظام است، گفت: دستگاه‌های مختلف پلیس را در اجرای طرح‌های حجاب و عفاف یاری کنند.

آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در اسلام، اظهار داشت: عفاف و حجاب یک امر ضروری در اسلام است و نباید به‌سادگی از کنار آن گذشت.

وی بابیان این‌که نگاه مردم به حجاب باید نگاه جامع و کاملی باشد، ابراز داشت: عفاف و حجاب در سلامتی و آرامش جامعه نقش بسزایی دارد و به عبارت دقیق‌تر مردم به خاطر مصالح و منافع خودشان باید این مهم را در جامعه اسلامی رعایت کنند.

فقیهی افزود: هرکسی در جامعه به‌هرحال خانواده و فرزندانی دارد و اگر خانواده خودشان و سلامت زندگی خودشان را دوست دارند باید حجاب اسلامی را در دستور کار خودشان قرار بدهند.

وی حجاب و عفاف را موجب پایداری زندگی افراد دانست و ابراز داشت: قطعاً در جامعه‌ای که عفاف و حجاب در آن رعایت می‌شود مردم از آرامش کافی برخوردارند و در چنین جامعه‌ای شاهد ناهنجاری‌های کمتری هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف درزمینهٔ عفاف و حجاب از سوی دستگاه‌های مختلف، بیان داشت: اخیراً نیروی انتظامی درزمینهٔ حجاب اقداماتی را انجام داده است که باید از آن حمایت شود.

وی توطئه‌های دشمنان نظام برای ترویج بی‌حجابی را موردتوجه قرارداد و افزود: در این مسئله شکی نیست که همانند دوران شاهنشاهی کشورهای غربی به دنبال ایجاد بی‌بندوباری فرهنگی در کشور هستند به‌طوری‌که در این مسیر حجاب اسلامی مردم را نشانه گرفته‌اند.

فقیهی تصریح کرد: به همین علت در اجرای طرح‌های عفاف و حجاب باید به‌گونه‌ای عمل شود که دشمنان نظام از آن بهره‌برداری نکنند.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/10195
اخبار مرتبط

نظرات شما