رئیس دانشگاه قم:

معامله قرن به فرصتی برای مبارزان بحرین بدل می‌شود

رئیس داشگاه قم گفت: دشمنان اسلام با برگزاری اجلاسیه معامله قرن در بحرین به دنبال ضربه زدن به جنبش مقاومت هستند ولی قطعا ای موضوع برعکس خواهد شد و این تهدید به بزرگترین فرصت برای مسلمانان مبارز بحرین جهت رساندن صدای مظلومیت خود به سراسر جهان مبدل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز ظهر امروز در نشست بررسی مسائل بحرین که با حضور شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: با هدایت‌های شیخ عیسی قاسم، مبارزات مردم شریف بحرین علیه استکبار و ظلم حکومت آل خلیفه استمرار دارد و انشالله به زودی به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: دشمنان اسلام با برگزاری اجلاسیه معامله قرن در بحرین به دنبال ضربه زدن به جنبش مقاومت هستند ولی قطعا ای موضوع برعکس خواهد شد و این تهدید به بزرگترین فرصت برای مسلمانان مبارز بحرین جهت رساندن صدای مظلومیت خود به سراسر جهان مبدل می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آل سعود و آل خلیفه نماینده استکبار و صهیونیست جهانی هستند و با اتحاد یکپارچه مسلمانان توطئه‌های آنان بی ثمر خواهد شد و پیروزی نهایی برای مسلمانان راستین خواهد بود.

وی با معرفی دانشگاه قم و ویژگی‌های آن، تصریح کرد: از ابتدای تاسیس دانشگاه قم، بخش آموزشی و مدیریتی خواهران به صورت مستقل اداره می‌شود و تلاش بر این است که این سنت حسنه حفظ شود؛ این موضوع یکی از ویژگی‌های برجسته دانشگاه قم است.

وی افزود: مستقل بودن فضای آموزشی باعث شده که دانشجویان در محیطی مناسب تر از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و علمی پرورش پیدا کنند و فارغ التحصیلان این دانشگاه توانسته‌اند در سطح کشور به افتخارات مناسبی دست یابند.

رییس دانشگاه قم بیان کرد: تلاش همه دانشگاهیان بر این بوده است که فضای فرهنگی و معنوی بر دانشگاه حاکم باشد و این موضوع در اولویت برنامه‌های دانشگاه قرار دارد، همچنین در راس مدیریتی این دانشگاه چندین نفر از اعضای جامعه مدرسین حضور دارند و در پیشبرد اهداف، دانشگاه را یاری می‌کنند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10356
اخبار مرتبط

نظرات شما