اولین میزبانی استراماچونی از علاقمندان در حوالی آزادگان

نمایشگاه دستاوردهای استقلال یا اولین تمرین عمومی آبی ها روز شیرین و جذابی را برای این باشگاه رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اولین تمرین عمومی استقلال در فصل جدید مانند سال های گذشته پرشور و حرارت برگزار شد؛ تمرینی که البته با توجه به سپری کردن تمرینات بدنسازی نمی توانست خیلی برای اهل فن نمایشگر وضعیت تمرینات استقلال باشد؛ به ویژه آنکه آبی ها صبح دیروز یک جلسه تمرین با وزنه برگزار کردند و در نوبت عصر برنامه سبکی را در دستور کار داشتند تا بی توجه به مسائل فنی، حواشی امروز مهم ترین موضوع تمرین باشد.

 

به یاد استقبال از منصوریان!


ظرفیت ورزشگاه نفت تهرانسر پیش از شروع تمرین پر شد و همین موضوع باعث گردید تا بسیاری از هواداران استقلال در کناره های زمین تماشاگر تمرین آبی های تهرانی باشند. دو سال قبل که منصوریان هدایت استقلال را بر عهده گرفت، اولین تمرین او با استقلال چنین شرایطی داشت و کمپ حجازی جمعیت پرشوری را به خود دید و حالا یک مرد جوان ایتالیایی توانست دوباره شور و شوق را به سکوها برگرداند. سکوهایی که البته حسابی به او امروز انرژی دادند.

 

 

بهت و حیرت برای دستیاران و البته استراماچونی


هر آنچه که کادر فنی جدید استقلال از پر هوادار بودن آبی ها شنیده بودند مطمئنا با آنچه امروز دیدند، متفاوت بود. لتو، عمر و کاسر که قبل از استراماچونی برای آماده کردن تدارکات تمرین در زمین حاضر شدند جمعیت قابل قبولی را دیدند که عصر یک روز وسط هفته را برای بازدید از تمرین انتخاب کرده بودند و شعارهای گروهی سر می دادند.


دستیاران سرمربی جدید استقلال بعد از این موضوع بارها به رختکن رفتند تا احتمالا گزارشی از رویدادها را به گوش او برسانند و در این مسیر به دفعات مجبور به ثبت عکس سلفی شدند تا شرایطی متفاوت از گذشته را پشت سر بگذارند.


استراماچونی نیز با همین حمایت وارد زمین شد و بعد از عبور از تونل هواداران و با رسیدن به منطقه امن تمرین به سمت آنها رفت تا با هواداران احساس نزدیکی کند و البته پاسخگوی احساسات آنها باشد.

 

 

همه تشویق شدند؛ نکته مهم تشویق اسماعیلی


بازیکنان استقلال یکدست از سوی سکوها و با نظم مورد تشویق قرار گرفتند. اعضای کانون هواداران استقلال بازیکنان را به ترتیب کسوت حضور در استقلال مورد تشویق قرار دادند و شاید مهم ترین نکته در این میان تشویق فرشید اسماعیلی بود.


اسماعیلی فصل گذشته را که بسیار خوب شروع کرده بود و پشت سر می گذاشت با یک مصدومیت و یک اتفاق بد به پایان برد اما هواداران در شروع فصل به خوبی از او استقبال کردند. اسماعیلی که بعد از دربی لیگ هجدهم فرصتی برای آشتی با هواداران و شنیدن حمایت آنها از روی سکوها نداشت بارها از سوی هواداران تشویق شد تا مشخص شود اتحاد کاملی برای موفقیت استقلال در همه ارکان شکل گرفته است؛ حتی روی نیمکت.

 

 

تازه واردها روی مدار محبوبیت


بازیکنان تازه وارد استقلال البته بیشتر از دیگران در جریان فوتبال درون تیمی مورد حمایت قرار گرفتند؛ گلزنی ریگی از راه دور در یک صحنه با تشویق شدید تماشاگران همراه شد و البته سیاوش یزدانی بارها از سوی هواداران به دلیل اتفاقات سال گذشته تشویق شد.


بازیکنان دیگری مانند بلبلی و دشتی نیز به دفعات صدای حمایت هواداران را شنیدند تا تجربه جدیدی در فوتبال ایران برای آنها رقم بخورد.

 

حسینی تک ستاره در دروازه


بعد از نیم فصل لیگ چهاردهم، استقلال همواره دو دروازه بان خوب را در رختکن خود داشت؛ بعد از اضافه شدن طالب لو به فروزان در نیم فصل لیگ چهاردهم، در پایان فصل دوگانه رحمتی-طالب لو شکل گرفت و در ادامه رحمتی-حسینی دو دروازه بان محبوب استقلالی ها درون دروازه بودند تا حالا بعد از نزدیک به 4.5 سال، دروازه استقلال تک ستاره باشد.


حسینی حسینی که چهره محبوب هواداران است، بعد از تمدید قرارداد از بازیکنان سر حال و پر انرژی تمرین است که برای شماره یک بودن خود را آماده می کند و در این مسیر مطمئنا حمایت هواداران مانند آنچه در تمرین امروز از بدو ورود تا پایان رخ داد، عاملی مهم در روحیه و انگیزه حسینی خواهد بود که برای فصلی مهم و سرنوشت ساز آماده می شود.

 

 

رفت و برگشت بانوان به تمرین


بانوان هواداران استقلال مانند دیگران خود را به محل تمرین رساندند اما حضور آنها در ورزشگاه با مانع جدی رو به رو بود. مسئولان استقلال تلاش زیادی برای حل این مشکل انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد؛ با این وجود سماجت بانوان باعث شد تا آنها دقایقی خود را به کنار زمین برسانند و نزدیک به 15 دقیقه با تشویق های خود زمین تهرانسر را در هیاهوی ترافیک اتوبان بزرگ غرب تهران متوجه خود کردند تا تصاویر زیبایی از حضور آنها ثبت شود.


این حضور البته خیلی زود به انتها رسید و دوباره این هواداران به در خروجی راهنمایی شدند تا منتظر دیدن ستاره های خود از داخل اتومبیل باقی بمانند.

 

 

 

بی نظمی در خروج؛ پایان


پایان روز خوب و جذاب استقلالی ها البته با اتفاقات خوبی همراه نبود. هجوم هواداران به داخل زمین در دقایق پایانی باعث شد تا بازیکنان برای رسیدن به خودروهای خود با مشکل رو به رو شوند و البته این بار مربیان ایتالیایی خوشحال بودند که خیلی سریع از تهرانسر دور شدند.


هوادارانی که برخی از آنها مدعی سفر 5 ساعته برای رسیدن به تمرین بودند، خود را به زحمت به بازیکنان رساندند تا عکس سلفی ثبت کنند و با این اتفاق زحمت و رنج برای خود و دیگران رقم زدند و البته هیچ تدبیری برای این لحظات تمرین جذاب استقلال اندیشیده نشده بود تا روز شیرین مدیران استقلال که برای تماشای دستاورد تلاش های یک ماه اخیر رقم خورده بود با یک اتفاق ناخوشایند به پایان برسد.

 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10417
اخبار مرتبط

نظرات شما