سازمان بسیج مستضعفین:

"اعتلای بسیج" از اولویت های سازمان بسیج است/ کمک به رونق تولید در دستور کار است/ بسیج باید به تقویت پایگاه های مقاومت محلی نیز بپردازد+فیلم

سردار سلیمانی به اولویت های بسیج اشاره کرد و گفت: تعمیق فرهنگ مقاومت و هم افزایی با سپاه، نهادهای انقلابی، دستگاه های دولتی، کشوری و لشگری وهمچنین خدمات اجتماعی و کمک به رونق تولید هم در اولویت های سازمن بسیج قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،«سردار غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  با اشاره به اولیت های بسیج اظهار داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری در حکم شان مرقوم فرمودند، برنامه های "اعتلای بسیج" از اولویت های سازمان بسیج است.

وی تصریح کرد: حضور سازمان یافته نوجوانان و جوانان و همچنین حضور سازمان یافته مردمی در صحنه های انقلاب و در صحنه هایی که انقلاب به آن نیاز دارد نیز از اولیت های دیگر بسیج است.

ریئس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به دیگر اولویت های بسیج اشاره کرد و گفت: تعمیق فرهنگ مقاومت و هم افزایی با سپاه، نهادهای انقلابی، دستگاه های دولتی، کشوری و لشگری وهمچنین خدمات اجتماعی و کمک به رونق تولید هم در اولویت های سازمن بسیج قرار دارد.

سردار سلیمانی تقویت اقشار بسیج و هم افزایی بین آن را از اولویت های بسیج برشمرد و گفت: به هر شکل برنامه های بسیج متعدد است و بسیج باید به تقویت پایگاه های مقاومت محلی نیز بپردازد.

وی در پایان گفت: فقط این موارد جزو اولویت های بسیج نیستند و باید یک فهرست بلند بالا در اختیار داشت تا برنامه های بسیج را به طور مفصل مطرح کرد.

انتهای پیام/
گالری فیلم
http://qomefarda.ir/10470
اخبار مرتبط

نظرات شما