قهرمان اروپا به دنبال سردار آزمون

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال روسیه، تیم‌های زنیت سن پترزبورگ (قهرمان لیگ) و لوکوموتیو (قهرمان جام حذفی)، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه مرکزی دینامو مسکو به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان یوری سمین در تیم لوکوموتیو با برتری ۳ بر ۲ مقابل زنیت عنوان قهرمانی سوپرجام را کسب کردند.

سردار آزمون، بازیکن ایرانی زنیت با گلزنی در دقایق ۲+۴۵ و ۵۲ با پاس گل‌هایی که به ترتیب آرتم زیبوا و ایگور اسمولنیکوف برای او ارسال کردند، ۲ گل به ثمر رساند تا درخشش خوبی در این مسابقه داشته باشد، اما در دقیقه ۷۷ لوکا جورجویچ، هافبک مونته نگرویی این تیم جای سردار را گرفت و در پایان زنیت شکست خورد تا لوکوموتیو  پس از ۱۴ سال جام سوپرجام روسیه را کسب کرده و برای سومین بار به این عنوان برسد.

روزنامه Sovsport روسیه درباره این بازی و حضور نمایندگان لیورپول برای تماشای بازی آزمون نوشت: نمایندگان تیم لیورپول انگلیس شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه دیناموی مسکو حضور داشتند تا بازی سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ برابر تیم لوکوموتیو مسکو را زیر نظر بگیرند. در این بازی سردار آزمون ۲ گل برای تیم زنیت به ثمر رساند، اما لوکوموتیو مسکو با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به قهرمانی سوپرجام روسیه دست یافت.

این روزنامه روسی در ادامه آورده است: سردار آزمون پیش از این نیز مورد توجه تیم‌های لیگ‌های برتر اروپایی از جمله لاتزیو ایتالیا قرار داشته است.

لازم به ذکر است، آزمون ۲۴ ساله ک مهاجم اصلی تیم ملی ایران محسوب می‌شود و مدتی نیز از تیم ملی خداحافظی کرده بود، سابقه بازی برای تیم‌های روستوف و روبین کازان را دارد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10592
اخبار مرتبط

نظرات شما