سلیمی: حل مشکل مسکن نیازمند اقدام جدی دولت است

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: اجاره مسکن به شدت افزایش یافته و مردم و زوج‌های جوان تحت فشار قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت:گرانی گوشت و اقلام خوراکی این روزها اوج گرفته و متاسفانه مردم را در مضیقه قرار داده است.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید اقدام جدی در رفع مشکلات مزبور انجام دهد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهش دوبرابری قیمت میلگرد باعث افزایش هزینه ساخت و ساز خانه می شود که آسیب آن مستقیما متوجه مردم به ویژه جوانان جویای مسکن می شود.

وی بیان داشت: دست کاری آمار نمی تواند واقعیات را پنهان کند، کشورمان با خیل عظیم بیکاران مواجه است. انتظار مجلس این است برای رفع مشکل بیکاری اقدامات جدی دولت صورت بگیرد.

سلیمی بر همین اساس اضافه کرد: بودجه نوسازی مدارس پرداخت نشده است.  بسیاری از مدارس با مشکل مواجه بودند و فصل تابستان فرصت خوبی برای نوسازی مدارس بود اما شاهدیم که اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

وی با اشاره به دیگر مشکلات موجود در کشور، تصریح کرد: براساس برنامه ششم توسعه، بخشی از درآمد فروش معادن برای اصلاح زیرساخت های منطقه باید هزینه شود ولی متاسفانه این مصوبه اجرایی نشده است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با ابراز تاسف از وضعیت فعلی مسکن بیان کرد: اجاره مسکن به شدت افزایش یافته است و مردم و زوج‌های جوان تحت فشار قرار گرفته اند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10630
کلیدواژه: سلیمی مسکن دولت
اخبار مرتبط

نظرات شما