وحید امیری یک گام تا پیوستن به پرسپولیس!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، وحید امیری، هافبک سابق باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه که امروز (دوشنبه) قراردادش را باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد، مدنظر سرخپوشان پایتخت است و یک گام تا پیوستن با این باشگاه فاصله دارد. گابریل کالدرون آرژانتینی نیز علاقه‌مند است این بازیکن را به خدمت بگیرد و به همین دلیل به مدیران پرسپولیس پیام داده تا امیری را جذب کنند.

البته به جز پرسپولیس، سپاهان اصفهان هم خواستار جذب هافبک تیم ملی ایران است، اما با توجه به علاقه امیری به پرسپولیس و سابقه بازی در این تیم به نظر می‌رسد، با توجه به اینکه رقم پیشنهادی سرخپوشان کمتر است، اما او پرسپولیسی خواهد شد. مدیر برنامه‌های امیری عصر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که به جز تیم‌های ایرانی، قطری‌ها هم خواستار امیری ۳۱ ساله هستند.

رسانه‌های ترکیه‌ای در این باره نوشتند که قرار است امیری با دریافت ۱۵۰ هزار یورو به عنوان غرامت از جمع ترابوزانی‌ها جدا شود و مدیران این تیم به دنبال بازیکن دیگری در این پست هستند. امیری که تا سال ۲۰۲۰ با این باشگاه قرارداد داشت، در جمع ترک‌ها برخلاف مجید حسینی عملکرد خوبی نداشت و در حدود ۶۷۹ بازی تنها یک گل زد.

این بازیکن پس از اینکه ۲ فصل فوق العاده را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت و به قهرمانی در لیگ برتر رسید و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بازی کرد، تصمیم گرفت با عقد قراردادی ۲ ساله به ترابوزان اسپور ترکیه بپیوندد، اما در این تیم شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت و جدا شد.

لازم به ذکر است، امیری در ۲ پست هافبک چپ و هافبک دفاعی بازی می‌کند که پرسپولیس در این پست‌ها بازیکنانی از جمله مهدی ترابی، شایان مصلح، امید عالیشا، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا و ... در اختیار دارد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10646
اخبار مرتبط

نظرات شما