هوملس از ترس فیکس نشدن، بایرن را ترک کرد

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید متس هوملس به این خاطر بایرن را ترک کرده و راهی دورتموند شده که نمی‌خواسته برای فیکس شدن در بایرن تلاش و رقابت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ، نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ با اظهاراتی تند درباره جدایی متس هوملس از بایرن مونیخ و پیوستنش به رقیب این تیم، بوروسیا دورتموند، صحبت کرده و می‌گوید علت این جدایی این بوده که هوملس نمی‌خواسته برای فیکس شدن در ترکیب بایرن تلاش و رقابت کند.

 

هوملس که در اصل از دورتموند به بایرن مونیخ آمده بود ماه گذشته به دوره سه ساله حضورش در بایرن پایان داد و با قراردادی به ارزش 38 میلیون یورو به  دورتموند پیوست.

 

 

هوملس فصل گذشته بعد از آنکه به دلیل نمایشهای ضعیف در خط دفاعی بایرن مورد انتقاد قرار گرفت حضورش در ترکیب فیکس تیم را از دست داد و در طول فصل تقریباً در نیمی از بازی‌های بایرن از ابتدا به میدان فرستاده شد. بایرن امسال تابستان موفق شده لوکاس هرناندز،  مدافع فرانسوی اتلتیکو مادرید را جذب کند و گفته می‌شود قصد دارد از او به جای هوملس استفاده کند.

 

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن دیروز درباره هوملس گفت:" متس پارسال برای ما خوب بازی کرد، به خصوص در نیمه دوم فصل. ولی همانطور که اولی هوینس، رئیس باشگاه ما گفت متس هوملس در پایان فصل پیش ما آمد و پرسید که در فصل آینده شرایط او از چه قراری خواهد بود".

 

کوواچ در ادامه گفت:" ما نیکلاس سوله را داریم که فیکس تیم ملی آلمان است و لوکاس هرناندز را هم جذب کرده‌ایم که قصد داریم از او به عنوان دفاع وسط استفاده کنیم. رقابت یعنی اینکه بهترین بازیکن در میدان حاضر می‌شود ولی متس تصمیم گرفت در این رقابت شرکت نکند. ما این را پذیرفتیم و در نتیجه او به بوروسیا دورتموند منتقل شد".



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10749
اخبار مرتبط

نظرات شما